torsdag 23 april 2009

Titta vad jag har fått!




Först kom denna vackra citatbok från Inger, visst är den vacker??!! Jag älskar denna lilla bok, den är sååå otroligt fin och i den är det jättefina citat på alla sidorna!! Så vackert!!! :) Och vilket jobb hon lagt ner sen!!!
Med den följde ett jättefint kort, ni får se en detaljbild på blomman. Visst är det fint??!!



Sen kom detta superfina kort från Karina, har ni sett vilket jobb hon lagt ner!! Det syns inte här på bilden, men det är en tag full av blommor istucken i krukan med ett meddelande på!! Hi hi det får ni inte se ;) Visst är det superfint??!! Ni måste hålla med om att det är ett helt otroligt jobb hon lagt ner på detta kort!! :)




Sist men inte minst så kom allt detta från Lene, ett jättefint kort och massor av uppstämplat från hennes skogstokiga stämplar (jag tror dom heter så) Även hon har lagt ner ett jättejobb!! Visst är kortet fint??!! Åh stämplarna är så fina, gulliga, söta & roliga!! Jättehärliga helt enkelt!! :)

Tusen tusen TACK mina kära underbara vänner!! Ni är helt fantastiska!! :D Massor med kramar till er!! :)

Free Signature Generator

Free Signature Generator

11 kommentarer:

Lena sa...

OMG, vilka fina saker du har fått. Man blir ju varm långt in i hjärtat när man får så här fina saker. Ha en bra em och kväll. Kram Lena

Pernol sa...

Gosch vad fina kort och stämpelmotiv du har fått!!! Vad kul!
kramis
Pernilla

Anonym sa...

Wow, vilka underbart vackra saker du har fått vännen!!! Vilka otroligt underbara vänner du har! Stämpelmotiven är jättefina och korten är helt underbara!!! Visst blir man glad enda in i själen av sån omtanke, vad kul för dig!!!

Kramisar från mig till dig!

Inger Harding sa...

Wow, så fine saker du har fått!!!
Ønsker deg en koselig helg Lena. :)

klemmer fra Inger

Karina sa...

Hej min vän. Tittar in så här mitt i natten för att jag inte kan sova. Jag fick också stämpelavtryck av Lene igår med posten. Så himla snällt. Jag har gjort ett receptkort till mig själv och använt en av stämplarna. Finns i dagens inlägg. Ska försöka sova lite nu. Ska ju jobba hela helgen. Ha en trevlig Lördag. Kramar Karina

Pernilla sa...

Väldigt fina kort du har fått.
Jag håller på med swapkorten, men tog en liten paus.
Kram Pernilla.

Kamilla sa...

ÅÅÅÅ vilka underbara guldkort dina vänner skickat!!
Visst är det underbart att ha sådana fina vänner!?!!
kram kram

Anonym sa...

Hej min troll-nattugglevän!;-)
Åh, vad spännande ned paket på posten!!! Nu blir jag riktigt nyfiken ju och hoppas söndagen går fort tills det blir måndag och lantis kommer med posten!!! Vad du är SNÄLL och GO och RAR mot mig min gullevän!!! LOVE YOU!!! :-)
Försökte skriva här igårkväll (natt, hehe!) men det gick inte att få in kommentaren här på din blogg så nu gör jag ett nytt försök, hoppas det lyckas bättre.
Idag har det varit helt underbart, strålande och varmt väder, hela 14 grader och vindstilla!!! Kan det bli bättre en vårdag i april? Har suttit och solat på altan idag och sen var vi ut och grillade allihop, både de tvåfotade och fyrfotade i familjen, helt underbart!!! :-)
Träffade både fjärilar och nog den största humlan jag nånsin sett, drygt 2 cm. lång, jättesöt!
Hoppas att ni haft lika härligt väder Lena som vi haft här uppe idag!
Tröttheten beror säkert på allergin, det är därför jag också är sååå himla trött. Har björken börjat hos er ännu? Inte här iallafall men sälgen har börjat så det är väl den jag känner av och snömöglet då det kliar så infernaliskt i ögonen och på huden, irriterande till max alltså!!!
Du har fått så jättefina kort, stämplade motiv och såååå fin citatbok, lyllos dig Lena!!! Jag har i varje fall inte skvallrat om lilla boken, hehe!!! *skratt*!
Ha det så underbart imorrn min goa, söta vän så hörs vi kanske imorrn, om du orkar!

1000 varma troll-uggle kramar från din vän Susanne!

anki sa...

hej, det är drottningarna som är först ut på våren och dom är större än hanarna så svaret på din fråga är att det är drottningarna. Är bara drottningen som övervintrar så alla stora humlor du ser på våren är drottningar.

ha en skön söndag

Carina sa...

Vilka underbara vänner du har!! Superfina saker du har fått. Här har vi också rätt varmt idag, tror vi har 15 grader och solen skiner!! Underbart för nu försvinner nog den sista snön!! Kramar från mig!!

Karina sa...

Hej vännen. Ännu en underbar dag med sol och värme. Hoppas att ni också har det. För att göra dagen ännu bättre så är man ledig också. Sen är det en kort vecka så hur mycket bättre kan det bli. Ikväll ska vi ha lite avslutning på vår syjonta. Men vi kör igång till hösten igen. Nu ska jag laga lite middag så att det bara är för gubben att värma ikväll när han kommer hem. Han är ibland lite hjälplös;) Nej men är jag ledig så är det ju inte mer än rätt att jag lagar middag. Hoppas att du får en trevlig dag. Kramar Karina
PS Jag har lagt swapen på brevlådan idag DS