onsdag 8 april 2009

Ett Påskkort till mej!


Det här fina påskkortet låg i min postlåda idag och jag är så jätteglad för det!!! :D Det är min snälla, goa och gulliga vän Pernilla "Pernol" som har varit så snäll och skickat det till mej!! Tusen TACK snälla vännen!! Om du visste vad glad du gör mej!! :D
Jag har även fått en award av henne idag, Tusen Tack Pernilla för den också!! :) Jag har suttit här vid datorn alldeles för länge känner jag, så kroppen måste få sin vila nu som den ber om. ;) Just nu värker det som sjutton.
Men jag lovar dig Pernilla att jag ska lägga ut den så fort jag kan.
Jag måste visa er lite av insidan också på kortet, som är så jättefin och har en så otroligt fin vers!! Tusen, tusen tack Pernilla!!! Tjoho vad jag är glad!!


Free Signature Generator

Free Signature Generator

14 kommentarer:

Pernol sa...

Varsågod!!!

Kamilla sa...

Men oooH så gulligt av henne!!
Så fint kort du fick :D

Erica sa...

Vilket fint kort du fått. visst blir man glad när man hittar sånt i brevlådan bland alla räkningar.

Kul att du är med i min lilla påsk tävling.

Vill önska dig en Glad Påsk.

Kram Erica

Karina sa...

Vad fint kort du fått av gulliga Pernol. Man blir så glad. Tittade in för att önska dig en trevlig Påsk och för att påminna dig om att serva kvasten innan du beger dig iväg så att inga olyckor händer;) Kramar Karina

Cardmaking Galore sa...

This is really sweet!

Greetings from Malta!

Pernol sa...

Ville bara ösnka en GLAD PÅSK!!! Kör inte för fort fram till Blåkulla nu! Jag tar med mig Chiqita som du ser på kortet!:-D
mraisar
Pernilla

Petra sa...

Vilket jättefint kort.
Önskar dej en skön och GLAD PÅSK.
Kram
Petra

Pernol sa...

Åååå vilket fint påskkort jag fick av brevbäraren idag!!! Jag som tyckte om det så mycket!!! Tack så hemskt mycket, Lena!!! Jag blev så himla glad ska du veta!
kramisar
Pernilla

Anonym sa...

Hej lilla vän! Åh, vad glad jag blev när jag sprang i regnet till brevlådan idag, för där låg nämligen ett jättefint och sött påskkort från dig! TACK, tack, tack!!! Nu har du räddat min påsk vännen! :-)
Kortet är såååå sött med påskharen och blinget (älskar ju bling;-)! ) och det rosa pappret är jättefint! Älskar den här criss-cross vikningen, det blir så snyggt! Måste prova det själv nån gång också.
Jag brukar aldrig göra påskkort och har inte gjort det i år heller, känner att det räcker med att göra julkort. Men det kommer att anlända lite grejer till dig så småningom, bara så du vet. ;-)
Jag är SÅ GLAD för ditt påskkort, värmer hjärtat och betyder extra mycket då det kommer från dig min trollvän!
Ha en underbar skärtorsdag och flyg försiktigt med kvasten, kanske vi ses i Blåkulla då jag snart fixat min kvast och sticker, ses! ;-) :-)

Påskkramar till dig från Susanne!

Camilla sa...

Vilket fint kort du fått och vilken söt stämpel. Hoppas du får en trevlig påsk och så ses vi kväll på blåkulla !!! (glöm ej katten och kitteln)
Kramar
Camilla

anki sa...

Fint kort, förstår att du blev glad....... :-)

önskar dej och dina nära en skön påsk

Maria sa...

Oj ett sånt fint kort du fått. Jag kan stolt säga att jag fick ett jag med. Skulle ladda upp det i min blogg men blogger strejkar idag.
Önskar dej en glad påsk.
kram
MAria

Lilla Pyssel Inger sa...

Hej på dig underbara vän:) TACK TACK TACK SNÄLLA FÖR DET SUPER FINA PÅSK KORTET SOM JAG FICK AV DIG I GÅR BLEV SUPER GLAD SKA DU VETA:)
Tyvärr så får du inget påskkort av mig men det kommer något annat från mig efter påsk som jag håller på med du får se sen:) Vilket underbart kort du har fått man blir jo så himla glad när man blir ihåg kommen å får så fina saker av sina vänner:) Jag önskar dig en jätte trevlig och glad påsk och sänder en massa massa äggkramar till dig från din lilla vän Inger:) Tänker på dig och tack snälla för att du finns Lena:) Ta väl hand om dig snälla...

Karina sa...

Hej. Hoppas att du haft en trevlig Långfredag. Jag har jobbat och ska jobba imorgon sen är jag ledig. Jobbar bara till 14:00 så det är inte så farligt.
TAACK snälla du för påskkortet. Kan inte beskriva med ord hur glad jag blir när det ligger annat än räkningar i brevlådan. Du är så rar och omtänksam. TACK TACK TACK.
Ska scanna in det imorgon och lägga in det i min blog. Vi höres. Kramar Karina