måndag 6 april 2009

Jag har fått en award


Denna award fick jag från min snälla & gulliga vän Anette "Nettan"
Tack snälla gulliga du för den jättefina awarden om du visste vad glad jag blir!! :D Du får den genast tillbaka från mej, för du ger mej så mycket glädje & är en sån mysig person!! :) Tack snälla Nettan!! & från min snälla & gulliga vän Pernilla "Pernol" Tack snälla, gulliga Pernilla!! Jag blir så jätteglad!! Tusen tack!! & även från min kära vän Sussie Tack snälla, gulliga vän!! Jag blir så superglad!! Tusen TACK!! :D
Jaha så ska jag dela ut den och det är som alltid så svårt, jag får göra som Nettan gjorde begränsa mej till tio st. annars får jag väl sitta här hela kvällen. ;)
Jag ger den till dessa underbara personer som har helt underbart mysiga bloggar, titta gärna in hos dom och kika runt där!!

Annica H

Cajaba

Camilla Holm

Kamillas krypin...

Lene

Marias vrå

Karina

Inger

Sussie

Pernilla "Pernol"

Sen hade jag även velat dela ut den till Inger Harding men hon vill inte ta emot fler awarder så då måste jag respektera det!! Men titta gärna in till henne ändå, hennes adress finns i min blogglista. Massor med andra bloggar är värd denna award, men som sagt jag måste begränsa mej nånstans.

Free Signature Generator

Free Signature Generator

10 kommentarer:

Anonym sa...

Hej min härliga vän! GRATTIS till den fina awarden och TACK för att du vill ge den till mig, den betyder mycket för mig ska du veta! Ska lägga ut den så fort som möjligt hos mig så jag inte dröjer lika länge som förra gången, hehe!
Hoppas du haft en underbar helg och både fått koppla av och fått pyssla lite! Ber om ursäkt att jag inte hunnit svara på ditt mail ännu, men det kommer, lovar! :-) Har haft fullt upp med sonen som blev sämre igår men idag är han bättre igen och kanske det blir skola imorrn och nästa vecka är det påsklov, härligt! Har dessutom städat det sista i scraprummet efter att vi fått upp hyllorna mm. Nu har jag iaf. lite bättre ordning än förut, kanske inte så mycket snyggare men nu hittar jag iaf. mina grejer och det är ju huvudsaken, eller hur?!! Ser ändå kanske lite rörigt ut men rummet är på bara 6 kvm så det har fått bli mycket förvaring på väggarna.
Ha en fortsatt underbar dag min vän och stora kramen till dig från mig!!!

Pernol sa...

Hej vännen! Tack så hemskt mycket för denna fina award!!!
Ha en trevlig vecka!
kramar
Pernilla

Camilla sa...

Åh, tack snälla, vad gulligt av dig!Ska genast lägga upp den på min blogg :o)
Kramar Camilla

Pernol sa...

Hej igen! Du har något att hämta i min blogg för att du är du och för att du lämnar fotspår i min blogg!
krmaisar
Pernilla

Karina sa...

He min vänn. Tack för awarden. Du e för go du. Nu ska jag sova Godnatt Kramar Karina

Lilla Pyssel Inger sa...

TUSEN TUSEN TUSEN TACK SNÄLLA Lena för awarden blir super glad och ger den självklart tillbaka till dig på en ändå gång:)Grattis till dig också för din award den är du verkligen värd min vän du är en så himla god vän till oss alla i hop:)Å vad glad jag blir du tyckte om min nya present påse. Värt jag får allt i från, jag hittar mycket inspiration bland andra bloggar på nätet och sen så sitter jag och forstör en himla massa papper på idéer som dyker upp i mitt huvud!!!
Jag försöker mig fram med olika lösningar men det går ack åt mycket papper och många svordomar tyvärr så himla tur att du inte är här då min vän!!! Tack an en gång för din vänskap och din award å är så glad att du finns:) Ta hand om dig och må så bra massor med kramis från din lilla vän Inger

Lene sa...

hej vännen!
Tack snälla du för Awarden. Gladde mig mycket!
Ska ta itu med detta under dagen!
Kramizar från Lene

Kamilla sa...

ÅÅÅÅ TACK snälla, snälla Lena!!
Det värmer mitt skapar hjärta :D

Ja, silhouetten är ganska dyr, kring 3500 brukar den ligga, den nya Gazellen tar 12x12 papper är ännudyrare kring 5000 tror jag...
Men jag visste ju att jag skulle studera, så jag köpte på mig en massa roliga maskiner innan jag skulle sätta mig vid skolbänken :D
kram kram och ha en härlig tisdag!

Inger Harding sa...

Grattis med awarden Lena,
den har du virkelig fortjent!
Alltid så koselig å titte innom bloggen din, og så er du jo så kjempesnill mot meg :)
Ønsker deg en koselig og fin påske!

mange klemmer fra meg :-)

Carina sa...

Tack gulle dig!! Du är för rar!! Har inte riktigt haft tid vid datorn men det kommer väl... Många fina påsk kort du har gjort!! Själv gör jag nästan aldrig påsk kort... Kramar till dig!!!