tisdag 7 april 2009

Criss cross som Påskkort






Till de två första korten har jag fått materialet av Eva på Hobby & Hantverk när jag beställde därifrån. Förutom topsen som jag har försökt att göra vide av, men lyckades inte så bra. Jag såg det hos Carina och försökte lifta hennes idé. Hennes var 1000 gånger snyggare!! Jag lade till Bling och Stickles & målade med Promarkers. Klippte även kanterna på kortet med en mönstersax på det första kortet.
Det tredje och fjärde kortet använde jag papper från Basic Grey och spillbitar. Utstansade harar som jag köpt på Tradera, diverse Blommor, två små Band, en Inkidostämpel och Bling. På baksidan på sista kortet är det en etikett från Eva på hobby och hantverk och på alla kort har jag stämplat med min personliga stämpel från Forma Hantverk.



Free Signature Generator

Free Signature Generator

3 kommentarer:

Eva sa...

Hej Lena, jättefina crisscrosskort!!
Nu finns två av dom här
http://hobbyochhantverk.blogspot.com/

Lilla Pyssel Inger sa...

Så många fina kort gillar massor:) Kramis i massor från din lilla vän Inger:)

Lene sa...

hej Lena min vän!
Tack för det underbara kortet, jag blev jätteglad! Att du tänkte på mig betyder väldigt mycket för mig!
Om du tittar in till mig ser du att jag kopierad ditt kort! Hoppas det är OK!?
Ha en riktig trevlig och glad påsk min vän!
Kram lene