torsdag 16 april 2009

Swap April-09



Denna omgångs swapkort kom idag, jättekul. Så fina alla har gjort! Denna omgång var vi bara 4 st och temat var GI mat. Alla recepten som kom verkar jättegoda så dom ska självklart testas vid tillfälle. Mitt kort är på den nedre bilden, det med ett troll på. :) "Mitt" recept är på Morotsbiffar med tsatsiki dessa recept fick jag låna av Klara Desser jag fick lov av henne att använda det till denna swapomgång. Besök henne gärna i hennes blogg! Sen skickade jag med ytterligare ett recept också som var på en liten dessert. Jag tänkte att det är bäst att blidka mina swapvänner lite, för dom är ju inte vegetarian som jag är (inte ens här hemma) ;) och jag tänkte att morotsbiffar ses nog inte med så blida ögon. ;) *Skrattar*

Detta är vad jag har gjort detta kort av, Cardstock, papper från Kaiser Craft, Distanstejp, Stämplar från Carina W: Trollet som heter Tova och har en liten söt rosett på svansen som ni ser, trollet är så gulligt tycker jag, den andra stämpeln heter Moa Bakar, men här får vi låtsas att hon "knådar" ihop smeten till biffarna och det går väl bra eller vad säger ni? Nu syns det ju inte mycket av det här på bilden men ni som är med i swappen och ni andra som vet hur stämpeln ser ut får väl svara. Stämpelmotiven färglade jag med mina Pro Markers. Jag Chalkade kanterna på etiketten som är gjord i Kartong & på trollmotivet, sen är det utstansade & andra Blommor och Liquid Pearls det var allt.

Free Signature Generator

Free Signature Generator

5 kommentarer:

Pernol sa...

Wow vilka fina wapkort ni har gjort!!! Du måste ha lagt ner mycket tid på ditt! Men restultatet blev ju läckert! Förresten snygg bild på Mickey!
kramisar
Pernilla

Karina sa...

Hej vännen. Tack för dom fina/goda recepten Jag bara älskar dom alla. Jag visste inte att du var vegetarian, där ser man. Det är ju bra att veta i framtiden.
Pappret jag använt till lilla tagen fick jag med en tidning från England (Har glömt vilken)
Faktum är att det är dom enda "gratis" pappren jag någonsin använt och jag gillar dom jätte mycket. Fick en hel del i olika nyanser men dom är snart slut *snyft* "Gratis" papper som man brukar få i dessa tidningar tenderar till att vara så onaturligt blanka och jag har aldrig gillat dem. Men dessa älskade jag. Konstigt? Ja jag är lite märklig.
Grattis till vinsten hos Eva. Så generöst. Bara genom att göra ett kort som man dessutom fått materialet gratis till av henne. Jag blev så glad. Du kan tro att jag har beställt. En massa stämplar, cardstock, mm. Hon ska skicka det på Måndag. Jag längtar. Nu ska jag tvinga i mig lite frukost. Ha en bra dag Kramar Karina

Kamilla sa...

Vilka fina swappkort som ni gjort, sååå fina...och sugen blir man, jag får gräva fram mina swapprecept som jag har i mina gömmor...
kram kram och ha en underbar fredag

Anonym sa...

Vilka fina receptkort även denna omgång! Ångrar nästan att jag avstod den här gången. ;-) Kul Lena att du använt en trollstämpel på ditt kort, passande va?! hehe! ;-)

Hoppas du får en underbar fredagkväll och helg och att snön håller sig borta nu!

1000 trollkramar från ett troll till ett annat troll! ;-) :-)

Lisan sa...

Nu har jag kollat in era Swap recept. Dom är jättefina. SÅ kul det måsta vara att öppna posten och bara sitta och njuta av dom. Är så glad att jag ska få vara med. Inväntar spänt maj månads fina swaprecept. Kramis från Lisan