fredag 17 april 2009

Scraphörnan Kort-tävling #1.


Det är en scrapmara i Scraphörnans blogg nu i helgen och jag tänkte vara med på en del tävlingar & utmaningar iaf. Jag vet ju inte hur mycket jag kommer att orka med så det är bra dumt att lova att jag ska vara med på allt. ;)

Här har jag använt Cardstock, Karin-Maries Photo Collection & en spillbit, Stämplar: Magnolia & Stämpelboden. Pennor: Pro Markers & Stardust, en Brad från Reprint & Blommor såklart. Solen och blomman är ditsatt med häftkuddar.

Free Signature Generator

Free Signature Generator

1 kommentar:

Karina sa...

Hej vännen! Underbara kort och LO. Jag ska kila in till Marit senare idag. Väntar på min leverans från Hobby och hantverk och jag hoppas att den kommer idag så att jag kan göra lite receptkort ikväll. Ha en bra dag. Kramar Karina