torsdag 16 april 2009

Jag har fått en award!


Strax innan påsk fick jag denna fina award av min gulliga & rara bloggvän Pernilla "Pernol" Tusen tusen TACK Pernilla för den jättefina awarden!! & Jag har även fått denna jättefina award av min gulliga & rara blogvän Sussie Tusen tusen TACK kära Sussie för den jättefina awarden!!
Jag vill ge den vidare till följande personer som ofta tittar in och skriver någon snäll kommentar. Det blir jag naturligtvis jätteglad för! :D
Tack alla snälla människor som stannar till och skriver något på min sida!!

Här kommer de som får awarden denna gång;

Carina "Cajaba"

Camilla Holm

Kamillas krypin på nätet

Lene

Karina

Inger

Sussie

Sist men inte minst så vill jag ge den tillbaka till
Pernilla "Pernol"

Free Signature Generator

Free Signature Generator

6 kommentarer:

Pernol sa...

Hej vännen! TAck så mycket för awarden!!! Du är för gullig du!
kramisar
Pernilla

Camilla sa...

Tack snälla för awarden! Jag har funderat på de där krisskross korten du gör, vad är det för mått på dem?
kramar
Camilla

Lene sa...

hejsan vännen!
Tack snälla du för awarden!
Du undrade över min stämpel. Jag har några stycken av Skogstokigs stämplar. De är rätt så dyra, men jättehärliga!
Om du vill kan jag stämpla upp dem jag har och skicka till dig några stycken av varje.
Så kan du ju fundera på om du vill köpa.
Men här kommer adressen så du kan gå in och titta.
http://skogstokiga.blogspot.com/
Om du köper skulle vi ju kunde byta......
Massor av kramar från Lene

Anonym sa...

Hej min vän! TACK så mycket för den jättegulliga awarden! Så snäll du är som vill ge den till mig, blev såååå hjärteglad för det!!! :-)
GRATTIS till din vinst! Du som trodde att din tur hade tagit slut...! Bara du inte har "norpat" den från mig nu då! ;-) Äsch, skojar bara, klart du är värd alla vinster man kan få, det vet du!!! :-)
Ha en underbar kväll vännen!
Kramisar från Susanne!

Carina sa...

Hej vännen! Tack gulle dig!!! Jag har inte haft så mycket tid att kolla runt av olika anledningar. Blev glad när jag hittade denna!! Och så mycket fint du har hunnit göra! Hoppas allt är bra med dig. Kramar

Kamilla sa...

Nämen ooooo Lena, jag hade totalt missat att tacka, förlåt!!
Tack snälla, gulle dig som ger mig denna *kramar om*