torsdag 8 oktober 2009

Se så fina stämpelmotiv jag fått


Har ni sett vad jättefina stämpelmotiv och vilka jättefina snöflingor jag fått från snälla & goa vännen Lena. Hon är helt otroligt snäll, hon skickar mig så mycket fint hela tiden så jag börjar bli rädd att hon snart ska skämma bort mig alldeles. ;) hihi... Jag tror jag ska ha på snöglitter på dessa snöflingor, jag tänkte ta på lim och strö över glittret och hoppas att jag ska lyckas. Men är det nån av er som kan ge mig ett bättre förslag på hur jag ska göra så tar jag tacksamt emot förslaget! :)
En jättestor kram och ett stort tack vill jag sända till Lena, tack så mycket min kära vän!! :)

4 kommentarer:

Erica sa...

Lena är en underbar vän. Jätte fina motiv du fort.
Nu är det bara att sätta i gång med julkorten :)

Kram Erica

Busan sa...

Hej vännen!
Inte blir du bortskämd - du är värd allt du får så snäll och go som du själv är liksom Lena!!! :) Ni är allt riktigt goa tjejer båda två!!!!
När jag har användt löst glitter på askar och styrolit figurer så brukar det stå på Panduro att man ska använda Ocean-lack och det har jag gjort och det blev bra. Det ramlar ju av en del efterhand men det är det ju värt ändå!!! :)
Vad är det för material i snöstjärnorna? Bara tänker om det kan fungera med sånt lack för det är ju enkelt att dra på med en pensel och sedan doppa i glittert eller hälla över...!?!
Tack för titten och hoppas du fått någon go middag idag med - och förstår dig fullständigt att du inte orkar med att göra både kålsoppa och en annan soppa - duktig du är som orkar göra en middag - det är mer än mig för det är min man som sköter den biten här... *rodnar* ja, det är inte mycket orken räcker till men jag är så stolt att jag klarat städa denna veckan alldeles själv!!! :D
Och nu är det snart helg igen!!!
Varma höst-kramar till dig och hoppas du har det så bra du bara kan och fått en riktigt go pysselstund idag! Busan

Camillas Kreativa sa...

Så fint ditt kort blev, tycker om det jättemkt. Spännande att göra ett kondeleanskort det är ju inget man gör annars.
Själv jobbar jag på med lite bidrag till svensk scrapbookings CC.
Ha det gott
Kramar
Camilla

Lisan sa...

Hejsan,
Så fina stämplar du har fått, grattis till dom.
Jag tycker hon är så söt och alla stämplar med henne är bara underbara.
Jag använder ett vanligt lim till mitt snö pulver. Det går jätte bra. På mässan i HBG sålde dom ett speciellt lim till det som min vän köpte med det gick precis lika bra med vanliga limmet.
Ha bara inte för bråttom att banka av överflöds snön på sakerna utan låta det torka först och sen ta bort det överflödiga. Så fastnar lite mer av snön.
Nu ska ja packa ihop lite saker inför vår tisdagsscrap. Ha det så bra. Kramis från Lisan