måndag 28 november 2011

Sista dagarna att handla hos Altheas mix! & Vem vann adventsutlottningen?

Hur sorgligt det än är så måste jag tala om att det är de allra sista dagarna vi har chansen att handla i Mitas butik Altheas mix, tills på onsdagen den 30 november har hon öppet, sen är det stängt för alltid. :-(
Mita har beslutat att stänga butiken och vidga sina vyer och prova något nytt jobb. Jag önskar Mita stort LYCKA TILL vad hon nu än beslutar sig för att göra! :-)

Lika sorgligt är det att berätta att detta är mitt sista inlägg som DT för Altheas mix, det är dom allra sista dagarna som jag är en av medlemmarna i hennes Design Team. Det har varit jätteroliga 7 månader och jag tackar Mita av hela mitt hjärta för att hon gav mig denna chansen. TACK så mycket Mita, det har varit väldigt roligt och lärorikt, och jag är en nyttig erfarenhet rikare! :-)

Dessutom vill jag tacka mina DT kolleger Annelie, IngerBiggan och Lene  för samarbetet och tusen tack för all inspiration ni har gett mig! :-)

Som sagt sista chansen att handla och få ta del av det allra sista kanonerbjudandet, detta...

HELA Maja Design kollektionen "Skördetid"GRATIS vid köp över 500:- (så långt lagret räcker, längst t om 30/11)
FRAKTFRITT
MINSTA ORDERGRÄNS 100:- för fraktfritt
 SVERIGES BILLIGASTE PAPPER?
 FYNDA NU!


Mita måste även göra en liten ändring i julkortsutmaningen, se här...
Måste av personliga skäl avbryta julkortsmaningen en vecka för tidigt, p g a tidsbrist.


Så denna vecka gäller detta...
Sista utmaningen blir valfritt - men för att rätt ska vara rätt så lottar jag ut TVÅ vinster så att alla vinster delas ut som utlovat. Den dras någon gång v 49- Håll utkik här!   (I Mitas blogg alltså.)

**********************************************************************************

Men nu till något som jag vet att en del väntat på, nämligen dragningen i min adventsutlottning. :-)


Så roligt att så många ville vara med i utlottningen! :-) 
Jag har nu dragit vinnarna, men allra först drog jag "lott" bland stämplarna för att se i vilken ordning dom skulle lottas ut och sen drog jag "lott" bland er som ville delta i lotteriet, och jag tog som jag tidigare skrivit här i bloggen, hjälp av Random, random är ett enkelt och bra sätt att dra lott på tycker jag. 


Jag har en liten hemlis hihi. ;-)


För att göra det lite extra spännande så har jag har gjort i ordning ett litet paket till varje vinnare. 
En av dessa askar och en av dessa tags som jag har gjort nu i dagarna, kommer ni som vinner att få. :-)


Och jag har kommit fram till att göra så här... 
för att göra det ännu mer spännande så...
får ni inte veta vilken av stämplarna ni vann förrän det lilla paketet landar i eran postlåda och ni öppnar paketet. ;-) 


Så här ser askarna ut... 



Och dom tillhörande tagsen...




Jag säger ett stort grattis till vinnarna:
Nr 6, Anne B
Nr 7, Busan
Nr 14, Cecilia
Nr 1, Lindha


Nu vill jag be er tjejer, alla utom Busan att maila mig eran adress, Busans adress har jag redan. :-)
Men ni övriga mailar mig på   lenas.mail[@]telia.com   (utan dessa två [ ]) 

Till er som inte hade turen att vinna så säger jag ett stort tack för att ni ville delta och så önskar jag er bättre lycka nästa gång! :-) 

Ha en underbar dag! :-)


12 kommentarer:

Lena sa...

Hejsan vännen!
Stort GRATTIS till de lyckliga vinnarna. Så fina saker du har gjort Lena. Så roligt att få en vinst med så fin förpackning. Tack för att du ordnade lite roligheter för oss.
Ser att du har julpyntat din blogg nu. Vackra julfönster och snö som singlar mot backen. Riktigt fint. Ha det så gott. Kram Lena

onkis sa...

GRATTIS till vinnarna..
Va fint du har gjort det på din blogg,
riktig mysig julstämmning.
Kram!

Gertrud sa...

Tittar in och ser hur fint du har i din blogg. Hur kan det snöa så??? Superfint. Kram Gertrud

Unknown sa...

Hej där vännen, Ett jättetack för kortet som kom i brevlådan idag och innehållet i kuvertet :) Jag blev så glad och kortet var så fint...
Gullig du är :)
Sen vill jag även säga Grattis till vinnarna:) vad roligt..Själv missade jag ju att vara med, ibland blir det så man tänker att jag gör det i morgon och sen blir imorgon aldrig :( men men det blir nog fler tävlingar ;)
Ha en bra vecka och Tack än en gång :) Kram kram

Carina sa...

Grattis till vinnarna. Fint det är på din blogg. Kram

Ann-Charlotte's blogg sa...

Vilken ursnygg jul bakrund du fått till på din sida, urgullig!

Grattis till vinnarna, och tack Lena!

Kramar Ann-Charlotte

Pernol sa...

Stort grattis till vinnarna!

vilken snygg julbakgrund du har i bloggen!

Tack för att du ordnade en sån rolig tävling till oss. :)

Ha en bra vecka!
kramis Pernilla

Annelie sa...

Tack själv Lena, visst har det varit en kul & lärorik dt-period!
Grattis till alla vinnarna, jättefina tags & askar som du gjort till dem!
Kram Annelie

Åsa sa...

Ha ha ha ha.... men dra mig baklänges på en vagn... hi hi hi... Lena-vännen... vad ska jag skriva!?! När jag såg din kommentar gick jag in direkt och tittade hos dig och det blev kallaballik här nu. Jag skrek, gubben kom springande för att se vad som hände samtidigt som katterna for iväg som om de hade eld i baken och sedan bara tjoade både jag och gubben över min sagolika tur... ja, visste man inte bättre skulle man nog kunna tro vi var betydligt yngre än vi är... hi hi hi... Du vet då allt hur du ska glädja!!! ♥♥♥♥♥
Jag som inte ens hunnit in till dig och tacka än för allt helt underbart och fantastiskt jag fick när jag fyllde år... jag är överväldigad och helt överlycklig och har haft fullt upp att hinna med... tiden har bara rusat denna vecka sedan jag fyllde. Känns om någon gjort så tiden går snabbare!
Hur som helst så har jag äntligen lyckats få ut foton på bloggen precis på alla vackra kort och askar och presenterna står på tur nästa gång. Jag är överlycklig för presentkortet trots köpstopp! :D Och nästa år kan jag också vara med och lägga och jag ser fram emot det så!!! Är så glad att ni valde Scrapbooking4you för är så bra att handla där.
Håller med dig att det är så sorgligt att Mita stängt nu. Saknar henne och Altheas mix redan än om jag inte handlat så mycket, men bloggen och ja, att titta in och drömma sig bort... och Mita så klart! Har också önskat henne lycka till och hoppas hon kommer finnas med i scrap-världen ändå på något sätt.
Till ditt kort och blommorna... jag är överväldigad över hur makalöst duktig du är... kortet är så ljuvligt rosa som jag är så förtjust i och ja, nä, jag finner inte ord... det är bara så otroligt ljuvligt! Och blommorna och presentkortet... hoppas jag kan använda dem så de kommer till sin rätt för de är så vackra och jag har inte ens sett såna innan någon av dem. :)
Tusen tusen tack än en gång, både för presenter och ljuvligt kort och vinsten... om du visste vad du sprider mycket glädje till de Värmländska skogarna... ♥♥♥♥♥
Hur är det med dig? Har du det okej? Snö?
Hoppas du får en mysig pysselstund snart igen! ♥♥♥
Massor med kramar till dig goa vännen! ♥♥♥
Åsa
Grattis till de andra vinnarna också! ♥♥♥

Lisan sa...

Oj vilket inlägg Busan hade hi,hi Men jag vet hur lycklig hon är just nu. Skoj att kunna glädja någon så. Då har man handlat för sista gången på altheas, trist. Ville kika in och säga hej. Ha det så bra, kramis Lisan

Lene sa...

Grattis alla vinnare som får dessa fina paket!
Hoppas allt är bra med dig vännen!?
Kram lene

Katarina sa...

Grattis till alla vinnare och tack för att du inspirerat oss. Kram Katarina