tisdag 22 november 2011

Ett par Julkort

Jag hoppas din helg har varit lugn och skön, det har min varit, jag har haft det så mysigt med mitt pysslande. Det jag hållit på med i helgen är inte klart än så det kan jag inte visa men däremot har jag ett par julkort på lager som det var tänkt att jag skulle lämna in till ett par utmaningar, men när jag blev sjuk i förkylningen, så blev det helt enkelt inte av att jag lämnade in dom, så därför visar jag dom nu istället.
Material som jag använt till det första kortet är... Maja design papper, snöflingor i filt, renar i faner och spets från Altheas mix även bandet på insidan kortet kommer från Mita, charm,  bilderna är utklippta från mönsterpapper. Kort 2... Mönsterpapper från Inkido, spetsen minns jag inte vart jag köpt, snöflingorna här är utstansade med en Cheery Lynn dies och motivet är färglagt med distressdynor och sen utklippt.






Du har hela denna vecka, tills på lördag kl 24:00, på dig att vara med i min advents utmaning, jag hoppas du vill vara med. :-)

Missa inte Mitas sista erbjudande, en hel kollektion med Maja design papper (skördetid) om du beställer för minst 500:- (så långt lagret räcker) och dessutom får du allt fraktfritt! :-)

Hoppas du har/får en fin och bra vecka! :-)

17 kommentarer:

Lena sa...

Jättesnygga kort Lena. Rutigt papper är så snyggt och du har dekorerat dom så fint. Ha det gott. Kram Lena

Nina sa...

Vackra julkort, såå fina insidor. Ha det så gott. Kram Nina

Lisa-olsi sa...

Jättefina kort, gillar den söta
bilden på det första kortet.
Rutigt är alltid snyggt.
Ha en bra vecka.
Kram Lisa

onkis sa...

Vilka fina julkort du har gjort,
gärliga bilder och fina papper.
Kram!

Gertrud sa...

Finfina kort, jag säger som Lena: snyggt med rutigt papper. Verkligen julkänsla i båda korten. Och som vanligt snygga insidor. Kram Gertrud

Unknown sa...

Vilka underbara julkort,
super fina papper.
kram Elin

bili sa...

Fina kort och som tidigare talare, snyggt med rödrutigt, det hör julen till tycker jag. Fast jag har nog själv missat det än så länge, får plocka fram det ur lagret.kram bibbi

Carina sa...

Jättefina kort. Kram

pojjo sa...

super fina kort, med äkta julfärger *ler*

Pernol sa...

Jättefina julkort! Det rutiga papperet är snyggt. Fina motiv också.

Ha en fortsatt trevlig vecka!
kramis Pernilla

Lene sa...

Så fina kort vännen!
Hoppas du är bättre nu!?
Kram lene

Ann-Charlotte's blogg sa...

Vilka fina julkort, alla så fina, men favoriten blir det översta med de fina renarna
och vackra snöflingorna.

Kramar Ann-Charlotte

Lisan sa...

Hallåå. usch och tvi vad kass med förkylningar. Inte roligt alls. Nu ska vi hålla oss friska och krya tills en bra bit in på nästa året. Hellst längre.
Jätte fina julkort. Kramis Lisan

Annelie sa...

Underbara julkort Lena - det översta har jag kikat många ggr på nu, väldigt snyggt!
Kramis!

Lilla Pyssel Inger sa...

Gillar dina julkort vännen dom är underbara och du har använt härliga papper:)
Det första är min absoluta klara favorit:)

Hoppas du har det bra och mår bra och tar väl hand om dig själv:)

Är så GLAD över dina rader hos mig om mina nåldynor så himla gulligt och snällt av dig:)

Ha en underbar torsdag och helg som kommer och önskar dig allt det bästa:)

Massor med kramar från din lilla vän Inger ♥:)

Lilla Pyssel Inger sa...

Vad trevligt att du gillade mina Julkort blir så glad:)
Ladybug papperet är så himla snyggt i sig själv så ville ta tillvara det och inte förstöra det så tyckte också att det blev jättebra:)

Det är bra med mig vännen tack snälla:)
Tycker det har varit en bra vecka som har flytet på som den ska så jag är nöjd:)
Fast jag tycker tyvärr inte att tiden räcker till, det är så mycket jag vill hinna med och orka med men men får ta det eftersom och se värt vi landar:)

Hoppas du mår bra och är nöjd med din vecka vännen!

Presenten som jag fick av Louice var helt makalös så himla snygg och valarbetad:)
Den var verkligen fantastiskt:)
Å du har helt rätt jag kände mig verkligen uppskattad:)

STORT TACK för dina trevliga rader om mina Julkort du vet att det uppskattas mycket:)

Önskar dig en jättetrevlig fredag / helg och första advent:)

Massor med kramar från din lilla vän Inger ♥:)

Katarina sa...

Fina julkort, både på in- och utsida. Ha en bra vecka. Kram kram