torsdag 17 november 2011

Adventsutlottning

Igår fick jag min vinst från Altheas mix, jättefina saker, bland annat var det fina band och brads med i paketet och så ett stämpelset, stämpelsetet var exakt samma som jag redan har, det fick jag i ett av mina DT paket från Mita tidigare i år. Så därför har jag beslutat att lotta ut det stämpelsetet, och när jag ändå är igång med utlottningen så letade jag igenom mina gömmor och hittade några stämplar till som jag aldrig använt en av dom är inte ens EZ monterad. Den lilla ängelstämpeln fick jag begagnad av en tjej jag handlade av på tradera och så har jag själv använt den stämpeln max en gång, så den tänkte jag att den får gå med den omonterade stämpeln så blir det någon slags rättvisa på det hela.
Sammanlagt så är det alltså 4 vinster, Stämpel 1, stämpel 2+5, stämpel 3 och stämpel 4 (denna kommer direkt från Mita och Altheas mix och setet innehåller även en liten akrylkloss).
Så här ser stämplarna ut som lottas ut...


Lotten kommer att avgöra vilken av stämplarna du får, jag ska fundera ut under tiden hur jag ska lösa detta men det lovar jag att det ska gå rättvist till och jag kommer som vanligt att ta hjälp av Random.

Du som vill vara med lämnar bara en kommentar i detta inlägg med en länk till din blogg, så att jag hittar dig och lägger bilden i din blogg med en länk till detta inlägg. Det går alldeles utmärkt i sidebaren. Det är allt du behöver göra. :-)
Har du ingen blogg?... ingen fara, skicka bara ett mail till mig på   lenas.mail[@]telia.com (utan dessa [ ] två) så ordnar jag så att du får samma chans som alla andra, men du får själv hålla ett extra öga på min blogg efter dragningen. Dragningen kommer att ske på första advent, den 27 november, och kommer att redovisas den 28/11 om inget oförutsett händer som att datorn lägger av eller nåt liknande.
En kommentar = 1 lott / deltagare. För att göra det extra rättvist denna gång så gäller max 1 lott / person.
Du har tom. lördagen den 26 november på dig till klockan 24:00 (svensk tid)
Utlottningen är självklart öppen för alla att vara med i svensk som utländsk, bloggägare eller inte. osv. :-)
Denna utlottning kommer inte att ligga överst så väldigt länge så jag lägger in en bild och länk i min sidebar till detta inlägg så att du hittar hit igen. ;-)

Everybody is welcome to participate in this candy. :-)
I hope you can translate this into your language, if not then let me know and I'll do the best to translate this into English.

Ha en jättebra dag! :-) /  Have a great day! :-)

15 kommentarer:

Lindha sa...

Vilken rolig utlottning! Självklart vill jag vara med! Har länkat på min blogg och håller tummar och tår att jag blir en av de lyckliga!!

Tack för chansen!

Kram Lindha

bili sa...

Kul med en adventsutlottning. Tar en lott jag oxå, så får vi se hur turen ligger :-)
kramar bibbi

Lena sa...

Hejsan Lena!
Nu kikar jag in till dig och kniper en lott i din trevliga utlottning. Länkat med bild har jag gjort. Ha det så gott. Kram Lena

Ann-Charlotte's blogg sa...

Vill gärna vara med i din adventsutlottning, får se om man har lite tur :-)
Har länkat i min sidebar.
Kram Ann-Charlotte

Pernol sa...

Vilka fina grejer du lottar ut! Självklart vill jag vara med! :) Jag har länkat till dig i min högra sidebar. Håller tummarna nu!
kram Pernilla

Lena B E sa...

Skriver en rad här själv i stället för Anne B. från Finland som mailade mig.

Lycka till alla! :)
Kram Lena

Åsa sa...

WOW.... vilka fina stämplar och helt underbar utlottning du har! ♥ Vad roligt! ♥
Har länkat till dig och hoppas jag fått allt rätt nu. :)
Massor med kramar och passar på att önska dig en trevlig helg! ♥
Åsa

Lene sa...

hej Lena vännen!
Va snällt av dig att lotta ut dessa stämplar!
Vill önska dig en trevlig helg!
Kram lene

Carina sa...

Kul utlottning. Kram

Lilla Pyssel Inger sa...

Du är jo så himla gullig och snäll av dig:) Underbar idé och utlottning du har:)

STORT TACK för besöket hos mig och dina mycket trevliga rader som du hade lämnat kvar om mina ljus och tändsticksask :) Du ska veta att det uppskattas mycket och gjorde mig mycket GLAD :)
Katarina som fick ljusen och tändsticksasken blev mycket glad så bättre kan det inte bli:)

Behandlingen i måndags med Regitin var inte kul och tisdagen blev också helt förstörd mådde skit då !!! Men sen har jag blivit bättre och bättre i löpet av veckan och landat så nu känns det helt okej :)

Hoppas att du mår bra min vän och att du är rädd om dig!!!

Ha det bäst och önskar dig en underbar lördag och helg:)

Massor med kramar från Lilla vännen Inger ♥:)

Johanna1978 sa...

Jag har lagt i sidebaren. Håller tummarna!

Maja sa...

Fina stämplar du lottar ut! Klart jag vill va med! :)Jag länkar till min blogg. Hälsningar Maja
http://majas-scrappade.blogspot.com

Annelie sa...

Jag visste att jag hade glömt nåt - din adventsutlottning!! Jag såg ju att du hade en sån för ett par dagar sedan men men...ja du vet ju hur landet ligger ;)
Nu är det iaf åtgärdat, länkat & klart i min sidebar för det är ju klart att jag vill vara med på den - så nu är det bara att hålla tummarna :)
Ha det bäst!
Kramar Annelie

Lena B E sa...

Skriver en rad här själv igen i stället för Cecilia som mailade mig.

Lycka till alla! :)
Kram Lena

Lena B E sa...

Bara jag som skriver lite igen istället för Britt-Marie som också mailat mig.
Lycka till! :)
Kram Lena