fredag 25 november 2011

En hälsning i juletid

Du är väl också med i Altheas mix julkortsutmaning? Det hoppas jag att du är, fina vinster lottas ut varje vecka ända tills vecka 50 och du kan ha turen att vinna flera gånger. 
Denna vecka är utmaningen "TAG", få med en tag på ditt julkort. 
Som ni ser så har jag fått med en tag på mitt julkort, tagen köpte jag tidigare av Mita, den var lite för lång så jag skar ner den ett par cm och rundade till dom nedre hörnen igen med en hörnpunch, sen färgade jag in den med glimmer mist i grönt, rött och blått och efter det har jag stämplat den med stämplar från Inkido och Reprint, till det tog jag distressdynor i rött, grönt och blått. Papperet är ett gammalt som jag hade en bit kvar av jag dekorerade sparsamt med ett metallhörn, några julstjärnor, och ett par band (ett sidenband och det med hjärtan är ett linneband) båda från Mitas butik Altheas mix. Insidan är väldigt enkelt gjord även den har ett gammalt papper och så satte jag en tag där också, sidenband, några bandstumpar som blivit över och en stämplad rundel. På insidans tag är det väldigt svårt att se, pga. att misten blänker, men stämpeln längst ner är en rund stämpel från inkido, på den står det "en hälsning i juletid" så det fick bli titeln på detta inlägg. ;-) 





OBS!!! Sista veckan att handla hos Altheas mix!!!

HELA Maja Design kollektionen "Skördetid"GRATIS vid köp över 500:- (så långt lagret räcker, längst t om 30/11)
FRAKTFRITT
MINSTA ORDERGRÄNS 100:- för fraktfritt
 SVERIGES BILLIGASTE PAPPER?
 FYNDA NU!


Drygt ett dygn är det kvar om du vill vara med i min adventsutlottning, så än har du tid på dig. Lycka till alla! :-)

Nu vill jag önska dig och alla andra en riktigt trevlig 1:a advent,    ha en jättemysig helg! :-)

13 kommentarer:

Lena sa...

Wow, Lena. Gillar ditt kort jättemycket. Förstår att det glimmar vackert om dina tags. Även om pappren är gamla, så är dom fina. Lycka till i utmaningen. Ha en mysig adventstid med mycket kaffe och något godis till kanske. Kram Lena

Marita Johansson sa...

Det är kanonfint
Trevlig helg

bili sa...

Snyggt kort och jag gillar tagsen, fin blandning av färger :)
Önskar dej en trevlig 1:a advent. kram bibbi

Lisa-olsi sa...

Fint kort med snygg tag.
Ha en trevlig helg
och 1:a advent.
Kram Lisa

Lisan sa...

Jätte tjusigt, ville önska en trevlig första advent, kramis från Lisan

onkis sa...

Va bra ditt kort blev,
själv tycker jag det är svårt att använda tags på kort.
Men du har lyckats bra.
Kramar!!

Lindha sa...

Vilken fin julig blogg du har fått! Härligt att se att det snöar någonstans iaf!
Såg att du hade en adventsutlottning, ska hänga på den, så här i sista sekund! =)

Gillar ditt kort med tag på!

Önskar dig också en trevlig första advent!!

Kram Lindha

Ann-Charlotte's blogg sa...

Vilken underbar tag du gjort till ditt fina kort!
Trevlig advent!
Kramar

Annika sa...

Jättefint julkort! :)

Önskar dig en härlig söndag/första advent! :)))

Kram Annika

Camillas Kreativa sa...

Hej vännen! Nu funkar det att komma in på kommentarer...ja detta med teknik... kul i allafall att jag äntligen kan skriva en rad här hos dig :)
Så fina kort du gjort :) Mysigt nu när man kan sitta o pyssla med julkort.
Du får ha en trevlig första advent, så "skrivs" vi framöver hihi

Kramar
Camilla

Unknown sa...

Jätte fint !!
Kram Elin

Carina sa...

Jättefint. Kram

Åsa/asamia sa...

Å vilket fint kort!!