måndag 22 augusti 2011

Udfordring 14 Card and scrap

Nu var det väldigt länge sen jag var med i en utmaning. Så när jag fick veta av Lena J och Lene, att Card and scrap har en utmaning denna veckan, där man skulle delta med ett kort man gjort tidigare och som man var nöjd med, så nappade jag på det. Enklare utmaning kan man ju knappast vara med i. hihi ;-) Sagt och gjort, här är kortet som jag deltar med...



 Fler bilder av detta kort kan du se här.

Du kommer väl ihåg julkortsutmaningen i Altheas mix blogg! :-)
En vinnare varje vecka. :-)

Du glömmer väl inte bort min utmaning?
Klicka HÄR så kommer du direkt till den.
Tre fina vinster lottas ut! :-)

Jag önskar dig en jättefin vecka! :-)


 

16 kommentarer:

Ann-Charlotte's blogg sa...

Ja detta kort kan du verkligen vara nöjd med!
Underbart vintage kort!Lycka till i utmaningen.
Kramar

Lilla Pyssel Inger sa...

Vilken tur att jag inte hade loggat ut en vännen så att jag missade detta underbara kortet du har gjort:)
Du ska vara super nöjd med detta och lycka till med utmaningen:)
Ha det bäst min vän och massor med kramar från Lilla Inger vännen ♥:)

Lena sa...

Hejsan Lena!
Jag förstår varför du valde detta kort. Det är fantastiskt vackert. Underbara färger på det. Så fint du har gjort det i bloggen med. Fina blomrankor i härliga färger. Ha det så gott. Kram Lena

onkis sa...

Ett jättefint kort som du ska vara stolt över.
Lycka till i utmaningen.

Anne Bente sa...

super flot kort du har lavet der, jeg synes nu slet ikke udfordringen var så let;).jeg havde selv svært at vælge.

100000 tak for at du deltager på card and scraps udfordring

klemmmm

Gertrud sa...

Wow, så snygg blogg. Och ett vackert kort du har valt. Romantiskt. Jag önskar dig en fin vecka, kram Gertrud

Annelie sa...

Ett underbart vackert kort du har valt Lena, Lycka till i utmaningen!
Och det är väl klart att det är ok om du gör som jag har gjort med mitt band, knyt på du bara! ;)
Ha det bäst!
Kram Annelie

nedergaard ( Lissy ) sa...

Noget såå nydeligt... en skøn ranke af perler.
Tak for at du deltager på Card and Scraps udfordring!!!

Lene sa...

hej Lena vännen!
Så vackert kort du vald, jag kan förstå att du valde detta det är så fint!
Hoppas allt är bra med dig vännen!
massor av kramar från Lene

Lisa-olsi sa...

Ett bra val, kortet är vackert,
härligt med allt det blåa.
Ha det gott!
Kram Lisa

Pernol sa...

Åååh vilket vackert kort! fint har du jgort i bloggen med.

Ha en bra vecka!
kramis Pernilla

MonaV sa...

Blått er skjønt, og det er kortet ditt også:)
Tusen takk for at du deltar på Card and Scrap sin utfordring.

Unknown sa...

Vilket underbart kort.
Kram Elin

Margareta sa...

Ett så ljuvligt kort! Förstår så väl att du är nöjd med detta - men det kan inte ha varit lätt att välja, så många fina kort som du gjort!
Ha det gott denna kanske sista sommarvecka! Kram!

Carina sa...

Lycka till, ett underbart kort

Papirdilla sa...

Så nyydelig kort! Vakre blåfarger:)
Tusen takk for at du deltar hos Card and Scrap.
Klem,
Hanne