onsdag 8 juni 2011

Födelsedagskort i en lång rad

Äntligen har sommar värmen kommit till mig också, jag är ute och njuter hela dagarna och bloggen glöms nästan bort tyvärr. Får be om ursäkt för detta och naturligtvis för att jag inte hälsat på hos er på länge men vädret är såå härligt nu och jag känner att jag behöver vila igen mig lite. :-) Idag har jag passat på att ta med mig datorn ut i det fina vädret. Just nu är det så kvavt i luften så det blir nog åska här skulle jag tro, inte så kul men det får man finna sig i, det tillhör ju sommaren. ;-)
Tänkte jag skulle visa några kort jag gjorde redan i våras, dom har bara inte kommit ut på bloggen tidigare, dessa vet jag inte vem som ska få än men någon blir det, utom det första som jag gjorde till våran kompis Leif när han fyllde 50 år i april. Nu ska jag sluta babbla, inlägget blir tillräckligt långt ändå. ;-)









Hoppas du också har soliga fina dagar och varmt och skönt hos dig. :-)
Vi hörs om nån dag igen, ha det så bra så länge!


14 kommentarer:

bili sa...

Fina kort allihop :) Det första med Bomshell stämpeln är läckert. Ha det bra i värmen. kram bibbi

Lena sa...

Häftiga och vackra kort allihopa. Men eftersom jag är blå älskare så klappar mitt hjärta lite extra för det blå. Wow, vad du har varit flitig. Visst får man passa på att njuta nu av sommaren. Tiden går så fort och man måste passa på att ta tillvara den. Ha det gott. Kram Lena

onkis sa...

Oj så många fina kort du har gjort!
Alla är fina med det blå tycker jag extra mycket om.
Ha en trevlig kväll.

Marita Johansson sa...

Wow så många och superfina kort du har gjort

Unknown sa...

Oj va många fina kort,
gillar stämpeln på det översta kortet.
Kram Elin

Carina sa...

Fina kort, gillade det rosa kortet.Kram

Pernol sa...

Jättefina kort! Jag gillar det översta massor.

Jag förstår att du är ute nu i det vackra vädret! Vi har högsommar värme nu. Synd bara att man måste vara inne o jobba. Jag har semester en vecka efter Midsommar. Som jag längtar!

Ha det bra!
kramis Pernilla

Nina sa...

Så många härliga kort,väldigt fina vintage bilder.Ha det så bra. Kram Nina

Katarina sa...

Du har inte legat på latsidan ser jag, vad många fina kort du visar oss. Ha det bra i sommarvärmen. Det är bara att njuta så länge det varar. Kram Katarina

Lilla Pyssel Inger sa...

Hej på dig bästa Lena vännen:)
WOW vilken lista med underbara kort mina klara favoriter blev helt klart det rosa och det blå:) Ögongodis mums mums att titta på:)

Å vad jag känner väl igen det som du skriver om underbart väder som man vill njuta av och bloggen som nästan glöms bort! Jag känner precis lika dant själv och så skönt att höra att det inte bara är så för mig ha ha ha:)
Å du ska absolut inte be om ursäkt för det for vi alla hälsar på veranda när vi har tid, lust, ork och möjlighet eller hur:)
Så fort jag gör något extra så behöver jag ta det lugnt och vila upp mig igen.
Hade en underbar Segeltur med underbart väder i helgen som var men efteråt så var batterierna slut igen ! Nu har jag haft några dagar där jag har tagit det lugnt och vilat upp mig igen så nu är det nya tag som gäller igen puh !

PASSA PÅ OCH NJUT DU av sommar, sol och värme bloggen och alla andra blogg vänner finns kvar när du har lust, ork och möjlighet igen att blogga:)

Ha det bäst och MASSOR MED SOMMAR KRAMAR från din lilla vän Inger:)

Lene sa...

Hej vännen!
Så fina kort, du har varit jätteduktig!
Njut av det fina vädret, blogga kan man göra när det är kallt!
Kram lene

Anonym sa...

Hej Lena!
Vilka fina kort! :)

Lisa

Petra sa...

Men oh så fina kort du gjort. Skönt att vara lite före i skapandet så man inte behöver vara uppe halva natten när nån fyller:). Jag är en rosa-tjej men jag håller med Lena, det blåa kortet är helt underbart.Mmmmmm.....fiiiint!
Kram
Petra

Katja/MezzaNotte sa...

Wow, vad flitig du varit! Så fina kort allihop!
Kram