tisdag 9 augusti 2011

Tack så mycket mina kära vänner

Tänk vilken otrolig tur jag har som har såna goa och snälla vänner som skickar så jättefina kort till mig! :-)
Häromdagen kom ett jättefint kort från Cattis R, tusen, tusen tack kära Cattis för detta underbara kort, jag gillar verkligen huset, tänk om man kunde bygga ett sånt ändå, husen skulle säkert bli mycket roligare att titta på när man går eller åker förbi, tror inte du det också? ;-) Det skulle iaf. bli mera och större variation än det är idag. :-D

 

 Jag tyckte texten som Cattis har på insidan av kortet var så rolig så jag var bara tvungen att ta ett foto på den också, läs själva får ni se...


Idag kom ännu ett jättefint kort från en kär vän, tusen tusen tack kära Lene för detta fina kort! :-)
Tekannan (eller är det en kaffekanna?) och hela kortet är helt underbart och hängla tjejen är såå söt med sin handväska. hihi :-D


Tusen tack till er båda igen! :-)

Här håller jag på med ett DT alster, men det går trögt, jag har inte haft någon riktig pyssellust på en hel vecka. Dessutom så måste en dikt skrivas ut på skrivaren (som ska vara i kortet) och det behöver jag gubbens dator till. Men gubbens dator är på lagning och kommer hem först om några dagar, så tills dess får jag bara vänta tålmodigt. ;-)
Min egen dator är inte kopplad till skrivaren och ska sanningen fram så vet jag inte hur man gör heller. Så det törs jag absolut inte ge mig in på, för då blir jag nog utan både datorn och skrivaren är jag rädd. Haha :-D

Ha det så bra allihopa, vi hörs så fort jag kan få DT alstret klart. :-)


9 kommentarer:

Gertrud sa...

Så fina kort du har fått. Visst är det gott med vänner. Jag är övertygad om att du klara ditt Dt-uppdrag med bravur. Kram Gertrud

Lena sa...

Åhhh, vad mycket fint du fått i lådan. Visst är det tur att man fått så fina vänner. Lycka till med DT jobbet. Kram Lena

onkis sa...

Va roligt att få såå fina kort i postlådan!!

Pernol sa...

ÅÅÅåååh va fina kort du fått! Lycka till med DT-jobbet! Det klarar du fint. :)

Ha det bra!
kramis Pernilla

Anonym sa...

Hej!

Tack snälla för alla dina kommentarer, det gör mig så otroligt glad!!
Så fina kort du har gjort, ska kika igenom lite på det jag har missat ;-)

Annelie sa...

Vilken trevlig post du har fått, jättefina kort!
Här går det också lite trögt, det är mycket man vill hinna med under sista sommarlovs/semesterveckan.
Kul att du ville vara med på min blogcandy, Lycka till!
Kram Annelie

Margareta sa...

Härligt med så fina hälsningar! Förstår att du blev glad!!!!
Fy för datatrassel !!! Sånt gillar nog ingen - alltför vanligt dock!

Lisa-olsi sa...

Vilka fina kort du har fått, kul :)
Spännande att se ditt nästa DT alster.
ha det gott!
Kram Lisa

Anonym sa...

Vilka härliga kort du fått... de är så underbara! Blir så glad när jag ser båda och tänk om vanliga hus var lika mer det på Cattis kort, det hade ju verkligen varit mycket roligare! :)
Lenes kort är så snyggt... så somrigt och visst blir man kaffesugen... ;)
Massor med kramar igen!
Åsa/Busan