tisdag 23 augusti 2011

Altheas Mix stänger

Tråkigt nog så har Mita kommit fram till beslutet att stänga Altheas mix och hon slumpar nu bort sitt lager så passa på att fynda!
Dom äldre kollektionerna av Maja designs papper kommer att utgå ur Maja sortimentet så passa på medans det finns några kvar om du gillar dom.

Altheasmix stänger

Därför vräker jag bort butikslagret med otroliga


50% på ALLT!


Det är först till kvarn som gäller då jag hanterar ordrar i turordning!

Gör mitt yttersta för att hålla butiken uppdaterad.

Exempelvis Maja Design för 9:- Cardstock 4:- Webster´s 6:-/st

Så långt lagret räcker och endast varor i lager.

Betalning mig ska vara mig tillhanda inom 3 dagar - invänta mail med summa från mig

Välkommen med din order!


Julkortsutmaningen i full gång! altheasmix.blogspot.com
fortsätter till december med vinster även om butiken stänger!
Så häng med!

Kram Mita


Du glömmer väl inte bort min utmaning?
Tema glass
HÄR kan du läsa mer om den,
än finns det tid kvar, du har en vecka till på dig
innan vinnarna ska dras.
3 Fina vinster utlovas av Mita, Altheas mix.

4 kommentarer:

Pernol sa...

Så tråkigt att Altheasmix stänger!:( Det har varit en del olika shopar som nu har stängt.

Hoppas du har det bra!
kramis Pernilla

Lene sa...

hej vännen!
En liten hälsning för att höra att allt är bra med dig!?
Kram lene

Lilla Pyssel Inger sa...

Är super ledsen att Mita har beslutat att stänga men så är det i bland!!!!

TUSEN TACK snälla vännen för dom jättefina orden om min ask till Mita:) Trevligt att du gillade den:)

Vi hade det verkligen super mysigt i helgen och så mycket god mat var helt slut efter åt:)

Ha det bäst och hoppas att allt är bara bra hos dig och att du mår bra:)

Massor med kramar från din lilla vän Inger:)

Anonym sa...

Snyggt jobbat Lena! KRAM! Mita