måndag 31 augusti 2009

En till KAOS Award till mig!


Kan ni tänka?... Jag fått ännu en KAOS Award!!! Helt otroligt!!
Denna gång av min snälla & goa vän Camilla .
Tusen tusen TACK Camilla vad du är goo och snäll som ger mej en sån otroligt vacker KAOS award!! :)
Jag blev verkligen superglad!! :D
Bilden har jag norpat från Camillas blogg då den inte har kommit i min postlåda ännu. Nu får jag ta en rejäl funderare på vilka som ska få mina. ;)

Motiveringen står i kortet så den ser jag först då den kommer, så spännande det ska bli att läsa den! :) Men på hennes blogg stod att läsa...
Denna award vill jag ge till dig Lena BE för du är en så sann och supersnäll bloggvän, jag gillar dig skarpt :)

& På kortet står det; Lena, Du är en sann bloggvän och det är alltid lika roligt att titta in på din blogg för att se vad nytt du hittat på. Kramar Camilla.

8 kommentarer:

Lilla Pyssel Inger sa...

Du är en riktigt SUPER SNÄLL blogg vän Lene det stämmer till hundra procent:) STORT GRATTIS TILL din JÄTTEFINA KAOS-Award å självklart så är du väl värd den:) Hoppas att helgen har varit bra och att du mår bra min vän:) Önskar dig en underbar dag och vecka, kramis i massor från lilla vännen Inger:)

Lena sa...

Ja, du är supersnäll och jag tycker inte allds det är konstigt att Awardera trillar in hos dig. Grattis Lena! Hoppas att du mår hyggligt och får en bra dag. Kram Lena

Busan sa...

Ett STORT GRATTIS till din award!!! Du är verkligen jättesnäll och KAOS-awarden är så fin... du är så väl värd den.
Hoppas din helg var bra och att du har en bra dag idag också. Känns i kroppen att det blivit kallare och att hösten börjar imorgon så gissar att det är samma för dig. Hoppas du har det så bra du kan i alla fall och var rädd om dig.
Sommar-kramar Busan

Petra sa...

Vilken fin KAOS-award. Visst är det roligt med awarder.
Det var en jättefin LO du gjort på din katt. Vilket fint minne.
Ha det gott.
Kram
Petra

Pernol sa...

Grattis till ännu en award! Du är värd alla awarder och fler därtill!! Det stämmer att du är en supersnäll bloggvän!!! Snygg är awarden också!!!

Här är allt bra! Jag har vilat upp mig nu efter helgens eskapader. Det har varit superkul!!!

Du vet Oscar, min brorsson, fyllde ju 3 år i söndags. Då var det kalas minsann! Hela släkten var samlad. Brorsans sambo har ju hela tre st syskon. Två av dem var där med sina familjer. Plus mormor och morfar hans. Åsså vi på vår sida av släkten. Vilket kalas! Han fick så många presenter att han blev helt yr!!!

Ha det bäst!
kjaaaam Pernilla

Pernol sa...

Hallå bruden!

Du ahr något att hämta i min bblogg!

kjaaaam Pernilla

Lilla Pyssel Inger sa...

Hej och god morgon på dig min vän:) Det är ok med mig tack snälla, fast det är mycket jobbigt och bara gå och vänta när man vet att man har tre stk operajoner som man ska gå genom! Man vill ha det gjort så fort som möjligt sen så när man vet att man kommer att må och klara av mycket mera sen efter operajonerna så vill man ha det gjort nu!!! Jag tar en dag i tagit och försöker inte deppa mig för mycket å håller på med annat när jag orkar, kan och har lust som pyssel du vet ha ha ha Å vad GLAD jag blir att du tyckte om rosa present påsen och lådan med fönster det var roligt med utmaningen å att göra något nytt:)
Det nya som jag har hittat på som jag inte har visat förut kommer på bloggen i morgon!!! Ha en toppen dag och sköt om dig, kramis från lilla vännen Inger:)

Lene sa...

Grattis vännen, det är du verkligen värd!!!!
Nu har jag äntligen gjort de tre jag skulle göra för den jag fick från dig!
Håller på att lägga ut dem!
Massor av kramar från lene