söndag 25 januari 2009

Titta vad jag har fått!!




Har ni sett vilket otroligt vackert kort jag fått från Inger!! Jag blev så jätteglad när jag såg vad som kom med posten i fredags. Tänk att det finns så snälla personer som Inger!! Kortet är ju helt fantastiskt vackert!! Hon är så otroligt duktig Inger!!! Hon gör dom mest fantastiska ting!!! Allt hon tar i förvandlas till konstverk!!! Inte undra på då att hon är min idol!! Tusen, tusen TACK snälla, söta, rara, gulliga Inger för det jättevackra kortet!! En jättestor, varm kram skickar jag till dig.

6 kommentarer:

Anonym sa...

Jättefint kort!!! När man får ngt sådant så värmer det ända in själen, roligt att bli uppskattad på det viset.Jag skickade ett egenhändigt julkort till en av mina studiekamrater som jag har lite mer kontakt med, hon blev så glad och skulle behålla kortet i all evighet... det är roligt att ge oxå när det blir så uppskattat.
Kram Camilla
Ps. såg att du lagt till mig på din länklista men den verkar inte funka... Min webbadr. är annars www.nogg.se/camillaskreativakort ifall det blivit fel på ngt vis i adressen eller så ;o)

Anonym sa...

Ja, visst är hon underbar, lilla snälla, goa Inger!!! Hon är en helt fantastisk människa som delar med sig av sina alster trots att hon har sin svåra värk! Hon är min stora IDOL också!!! Kortet är hur vackert som helst! Har också ett kort från henne som står på hedersplatsen när jag scrappar och det ger mig sån inspiration när man känner att det går trögt!
Hoppas din söndag är bra och att du får må bra med inte alltför mycket värk!
Tänker på dig!

Kramisar i massor från din vän!

Anonym sa...

Man blir helt tårögd av allt det fina som du skriver om mig är det verkligen mig undrar jag för jag vet inte om jag känner igen mig i allt det fina som du skriver men TACK SNÄLLA GOA GULLIGA SNÄLLA Lena:)Om jag kan sprida lite glädje och dela med mig av det jag gör och någon tycker om det så är jag sååååå ödmjuk tacksam för det. Det bästa som finns är att få en annan människa att må bra och bli GLAD:)
Mellan tårarna över allt det fina som du skriver om min Lena så skrattar jag också för om du såg hur mycket papper som jag har klippt sönder och i bland hur det har sett ut före jag blivet nöjd med vissa saker så blir faktiskt inte allt jag tar i konstvärk långt där i från jag lovar:) I bland så får man inte i hop något alls då får jag lägga det åt sidan och tänka om. Bra att man har dies och annat som man kan använda allt sönder klippt papper till:) Jag lovar att jag ska anta utmaningen om att bilder och göra en skiss över hur man gör en väska å göra mitt bästa med det men sen om jag klarar av att förmedla så att du forstår hur man ska göra det är en annan sak MEN SKAM DEN SOM GER SIG ELLER HUR:)
Du är MIN IDOL OCKSÅ LENA för att du är en sådan himla fin människa och så givmild med dig själv:)

Anonym sa...

Å kom i fel knapp skulle självklart ha med en JÄTTESTOR KRAM TILL DIG OCKSÅ från lilla Inger:)

Anonym sa...

Hej igen!
Glömde en sak, du frågade mig om solen på Augustis kalenderkort. Har köpt en påse färdigutstansade solar hösten -07 på Tradera och tyvärr så kommer jag inte ihåg vilken die det är, ledsen för det. Jag älskar den och skulle gärna vilja ha fler. Om jag skulle hitta den nånstans så hojtar jag till, givetvis.
Jag brukar också ha auktioner på Tradera men nu har det varit så mycket ett tag så jag har inte haft tid, men har iallafall planer på att starta igång igen och kanske, kanske jag dyker på solen igen, hoppas det.

Kramisar Susanne!

Lene sa...

Grattis vännen. Visst blir man jätteglad att få äga ett av Ingers Kort!!!!
Kramizar från Lene