onsdag 30 december 2009

Tack för alla gratulationer! & Gott Nytt År!

Nu ska ni äntligen få se alla underbara & superfina grattiskort jag fick när jag fyllde år! :)
Jag har fotat alla och redigerat bilderna så nu äntligen ska ni få se dom också, så titta och njuuut, för det gör jag varje dag!! :) Är sååå jätteglad!! :D

Tusen tusen TACK alla för dom superfina korten & presenterna jag fick av er, så himla snälla ni är!!! :D Jag har aldrig någonsin fått så vackra och superfina kort, det är säkert. :)

Vilka underbara vänner man har fått här på bloggen :) Det är något jag verkligen är glad för!! Innan ni får se korten så vill jag...

Önska alla mina bloggvänner, följare av min blogg & alla andra... kort sagt alla mina besökare som har lämnat så snälla och goa kommentarer under året som gått,
ett riktigt

GOTT NYTT ÅR!

Hoppas det nya året ger oss alla en hel massa skaparglädje och kreativitet. :)


Jag hittade den fina bilden någonstans på internet, men vart?


Nu börjar visningen ;) Tyvärr gör inte bilderna korten rättvisa, korten är mycket, mycket finare i verkligheten och alla glittrar så vackert. Det kan väl inte vara så att jag nån gång har nämnt det för er, att jag gillar glitter? Näää, det kan jag väl aldrig tro ;) *skrattar*

Först ut ett helt underbart & superfint "påskort" (heter det så tro?) från min kära vän Sussie, Jag fick även bl.a. embossingpulver & en dyna att ha till detta ändamål mm. Tyvärr glömde jag fota det medans det var dagsljus, så typiskt mig. ;) Tusen tusen TACK för allt vännen!

Så här ser det ut ihopviket.

Framsidan.

Baksidan &

En tag som var istucken i påsen.


Ut som nr 2 kommer ett superfint kort från min kära vän Pernilla "Pernol", Dessutom fick jag även stämpelmotiv från henne. Tusen tusen TACK vännen!




Här kommer nr 3, ett superfint kort från min kära vän Camilla Holm, Tusen tusen TACK vännen!




Sen kommer nr 4, ett superfint kort från min kära vän Busan, Dessutom fick jag även stämpelmotiv från henne. Tusen tusen TACK vännen!




Och sist men inte minst visar jag det superfina kortet från min kära vän Lena, igen, därför att jag vill ha alla samlade i samma inlägg. Men det tål att tittas på så gör det vet jag! Tusen tusen TACK igen vännen!


Tusen tack till er alla, snälla, goa & underbara vänner! Som gjorde min födelsedag till den bästa jag någonsin haft! Love ya! :)

13 kommentarer:

Lena sa...

Vilka vackra kort du har fått, helt underbara. Så himla roligt få sån ögongodis i postlådan. Jag förstår du njuter. Vill önska er ett Gott Nytt År.
Puss på dig. Kramiz Lena

Britt-Inger sa...

Så vackra kort du fått... Vilken glädje att få alla dessa i brevlådan.
GOTT NYTT ÅR till dej/er och vi ses nästa år.

Pernol sa...

ÅÅååå så vackra kort du fått! Riktigt ögongodis!

Gott Nytt År!
Nyårskramar Pernilla

Lisan sa...

Hejsan och Grattis!
Oj vad jag skäms nu, har jag misat bort din födelsedag. Förlåt.
Vilka fina kort du har fått. Du var värd vartenda ett för du är så himla snäll och go.
Vill passa på att önska dig ett GOTT NYTT ÅR!
Kramis från Lisan

Carina sa...

Hej,Lena!
Tack för din hälsning.Vill också gratta dig lite sent men ändå!

Önskar även dig ETT Gott Nytt ÅR!

Ps:Fåglarna är klippta ur ett 3-d ark som jag köpt.

Många kramar!

Wildärtan sa...

Ja du Lena, jag har omfokuserat och försöker va en riktig hundvän - det hjälper ju när man har 2 st:-D Och de är jättefina, ju!!

Gott slut och ett Gott nytt år önskar jag dig oxå! Vi synes i cyberspejs:-)

Pernilla sa...

Jättefina kort du har fått.

Jag vill passa på att önska dig en god fortsättning på det nya året.

Kram Pernilla.

Anonym sa...

God fortsättning på det nya året vännen!
Jättefina kort du fått, så roligt att få så mycket fint i lådan när man fyller år!

Hoppas du har det bra och har ork att pyssla lite, kanske med din nya "leksak", hehe!! Väntar på att få resultat snart.;-)

Ha det gumsan och sköt om dig!

Kram och Puss från Suss!

Camillas Kreativa sa...

Gott Nytt 2010!!! Så mkt fint du fått, förstår att du myser i massor =D
Vi köpte det där spelet "Med andra ord" det var välditg lätt att lära och roligt att spela... till och med att vi fick med mina föräldrar att va med... det var inte illa alls för de kan va rätt så kräsna..*fniss* när det gäller spel.
Ha det gott och med förhoppning om ett scrapprikt och bra år!!!
Kramar i massor
Camilla

Lene sa...

hej min vän!
Jag vill önska dig ett Gott Nytt År och hoppas det ska bli ett år då du får mycket tid för att ta hand om dig själv, mycket pyssel och härliga stunder.
Jag har haft en tuff vecka och har liksom ingen koll på vem jag tackat för julkortet så därför .. Tack snäll du för det fina kortet!
Ha det jättegott och var rädd om dig!
kramizar lene
PS: Hoppas Postis besöker din brevlåda på mån!

Busan sa...

Hej vännen och vilka fina kort du fått när du fyllde!!! Vad dålig jag varit på att hälsa på dig... ja, har märkt minnet blivit sämre för var så säker på att jag skrivit och kommenterat dina fina kort innan men när jag nu skulle säga hej bara så var det ingen kommentar här... ja, mitt minne är som teflon... ingenting fastnar... *rodnar*
Är så glad din dag blev toppen i alla fall och hoppas du får en mysig pysseldag idag och att du har det så bra du bara kan!!! God fortsättning och GOTT NYTT ÅR igen vännen!!!
Varma vinter-kramar
Busan

Busan sa...

Hej vännen! Hur är det med dig? Tänker så på dig och Sussie som säkert har mycket kallare än vi har här... vi har just nu minus 14 utanför fönstert och jag är ju inte van vid sån här kyla. Fast när stack ut näsan kändes det inte så kallt som det låter för det blåser inte här och är inte samma fuktiga kyla nu som jag är van vid från Skåneland. Ja, tänker på dig och ville bara skriva att jag varit inne och tittat på dina fina kort flera gånger nu och din Nyårs-bild är så fin... Jag är också så dålig på att komma ihåg var jag hittar idéer och bilder men det är som det är med det här minnet.
Var rädd om dig i kylan och hoppas du har det riktigt varmt och skönt inne i alla fall.
Varma vinter-kramar
Busan
PS. har lagt ut vinsten hos Lena (en del i alla fall) så titta in när du har ork och tid.

Petra sa...

Oh så fina kort du fått. Förstår att du är GLAD!
Ha det gott vännen o god fortsättning.
Kram
Petra