söndag 15 februari 2009

Alla hjärtans dags kort


Detta kort har jag med i Februaris månadsutmaning hos Magdas.
Blomman fick jag inspiration till att göra hos Karina & Nettan.
Hjärtat har jag klippt ut från ett A4 papper, textpapperet är helt enkelt utskrivet på skrivaren till datorn, Texten hittade jag på Creativ club´s hemsida, jag ändrade bara texten till rött innan jag skrev ut den, klippte ut ett mindre hjärta från det. Jag använde även dessa papper till den egenhändigt gjorda blomman, den minsta stansade jag ut, färgade blommans delar med mörkröd chalk och satte ihop delarna med en hjärtformad brads. Stämpeln syns det inte mycket av men det är en Inkido med en väldigt vacker vers "Du är allt" Ett röd/vit rutig rosett fick toppa det hela. Detta kort fick min älskling igår. Kramar Lena

8 kommentarer:

Pernol sa...

Vilket jättesnyggt kort!!!

Ida sa...

Ja dina mail har kommit!!!
Mvh Tatoo rosen i stämpelstudions dt!!!

Karina sa...

Jätte snyggt kort Lena. Du är riktigt fantasiful. Har precis kommit hem från jobb och nu är det slappa som gäller kanske pyssla lite. Hör av mig senare kanske. Kramar Karina

Lene sa...

Oj som du har varit duktig! Hjärtkortet är jättefint!
Lena, du får det mail jag lovade dig imorgon, har jobbat och kan inte samla tankerna om det jag skulle berätta!
Vi hörs i morgon min vän!
Kramizar från Lene

Wildärtan sa...

Underbart Lena!

Anonym sa...

Åh, vilket sött kort du gjort till älsklingen!
Han måste ha blivit jätteglad!!!

Kramisar Susanne!

Anonym sa...

Jättefint kort, då blev han väl glad.
Kramar
Camilla

Theresa/Tette sa...

Jättefint kort! Tack för ditt bidrag till februaris månadsutmaningen på Magdas.
Hälsn Tette (Magdas DT)