söndag 19 juli 2009

Jag har fått 2 Awarder från Lene m.fl.

Tusen, tusen TACK Lene för dessa båda awarder, jag är verkligen glad och stolt för att jag fått dessa av dig. Du är så snäll mot mig min goa snälla vän! :)
Jag ber verkligen om ursäkt Lene för den första jättegulliga awarden, den fick jag ju av dig för en månad sen och har inte lagt ut den förrän nu, förlåt Lene! Som ni alla märkt så har jag varit dålig på att uppdatera min blogg på sistone, jag får helt enkelt skärpa mig och ta nya tag. ;) Men i ärligheten namn så måste jag erkänna att det varit skönt också att ha varit lite lat och njutit & tagit vara på de soliga dagarna & av sommaren. Det är ju alltför kort tid på året som vi har sommar tyvärr, så det är bäst att ta till vara så mycket som möjligt av den om man ska stå ut med den lååånga vintern sen. ;)
Jag har även fått dessa av min goa & snälla vän Sussie. Tusen, tusen TACK Sussie!

Visst är denna jättegullig? :)


Är jag verkligen förtjänt av denna? Just nu när jag ligger på latsidan så känns det inte alls så. Jag har ju knappt scrappat något alls, jo nåt litet har det blivit så det kommer jag att visa upp senare. Men inte är det mycket inte! :(

Här är reglerna för den andra awarden:
1. Vinnaren sätter loggan på sin blogg.
2. Länka till personen som utmärkelsen kom från.
3. Nominera minst sju andra bloggar
4. Länka till dessa bloggar i din blogg
5. Lämna ett meddelande till personerna på deras bloggar.
Mina nomineringar till dessa båda awarder är:

Anette "Nettan"
Annica
Camilla Holm
Carina "Cajaba"
Erica
Inger
Kamilla´s krypin på nätet
Karina
Lena
Lisan
Pernilla "Pernol"
Pernilla
Sussie
Ulrica "Mysmumlan"

Oj det här blev visst många! ;)
Men ni alla förtjänar dessa Awarder och många fler.
Ni är mycket kreativa & mina vänner allihopa!! :)
Många varma sommar kramar till er alla från mig :)

Free Signature Generator

Free Signature Generator

14 kommentarer:

Annica H sa...

Men så gullig du är! Tusen tack! :)
Nu drar jag ut i hängmattan... ;)

Kram Annica H

Lena sa...

Tack Lena för awarden. Gulligt av dig. Ha det gott kram Lena

Kamilla sa...

ÅÅÅ tack goa gulliga vän, så GLAD jag blir, det värmer verkligen!!
usen, tusen kramar!!!

Busan sa...

Hej Lena och GRATTIS till dina awarder!!! Du är så jätteduktig och jag har nu lagt in länken till din sida på min blogg så jag lättare kan besöka dig direkt. Hoppas det är okej annars får du säga till. Har tänkt på dig mycket men gläds åt att du haft vänner och barnbarn på besök och blev så inspirerad av ditt barnbarns flätning... blev sååå fint!!! Men vilket jobb... ja, vi får se vad det blir av det.
Skickar massor med sommar-kramar till dig. Busan

Pernol sa...

TACK så upermycket för awarderna!!! Jag blir alltid lika glad när jag får sådana!!! :D Jag ska lägga upp dem i bloggen när jag hinner. Just nu är det semester! Jag är nyss hemkommen från Stockholm och Tyras dop. Det var jättefint ordnat av min syster! Gudmor som jag är hjälpte jag till med den kalla buffén. Som jag hackade och skar! Men kul hade vi! Jag hjälpte också till att dekorera i partytältet på svågerns föräldrars gräsmatta. Syster yster var stressad som tusan de sista dagaran innan dopet! Hon vill ha kontroll på allt! På lördag kväll när dopet var över föll hon ihop som en urvattnad trasa! Stackarn! Vi hade tur med vädret. Det var strålande sol tills 21.00 på lördag kväll då regnet öste ner.
Nu öser det ner här. Perfekt scrapväder moa! Men jag har inte haft någon lust att scrappa alls. Däremot har jag bakat en massa. Ikväll gjorde jag cupcakes. De blev supergoda!!!

Ha det bra vännen!
Massor av sommarkramar från din vän Pernilla

Busan sa...

Hej igen! Jaaa, jag blir med så glad över dessa awarder och jag blir så klart jätteglad att du vill lägga med mig i din blogg-lista!!! Ja, då är jag helt med i att det inte var ditt barnbarn som flätat - jag är så snurrig ibland och minnet är bra men bara så kort... *rodnar* Ser i alla fall mycket fram emot att nu ha dig i min blogg-lista så jag kommer ihåg att gå in till dig och titta med. :) Och vi har inte heller några barn men bekanta väntar barn vilken dag som helst så är därför jag gjort några baby-kort som jag ska visa efterhand på bloggen - de var jättekul att göra så önskar fler skaffade barn!!! ;)
Hoppas det gick fint med ditt kort till din faster!!! Kvälls-kramar Busan
PS. Så fin minnes-bild du har med Mickey - helt underbar!!!

Lilla Pyssel Inger sa...

Hej på dig min vän:) ETT STORT GRATTS TILL DINA AWARDS OCH DU ÄR VÄRKLIGEN VÄRD DOM OCH FLERA DÄR TILL FÖR ATT DU ÄR DEN DU ÄR Lena:) Ett jättestort TACK för att du gir awardsen vidare till mig jag blev SUPER GLAD:) Även om jag har varit och kommer nog vara urdårlig på att blogga ett tag till så tänker jag massor på dig Lena och jag saknar vår komminikasjon via bloggen! Men det har varit så mycket så jag har varit tvungen att ta en paus å tack snälla för att du är min vän och forstår! Kramis i massor från lilla vännen pyssel Inger

Erica sa...

Ett stort grattis till dina awards. De är du värd.

Ett stort tack för att jag fick dem av dig. De värmer och gör en så glad när någon uppskattar det man gör.

Kramar Erica

Lene sa...

ja inget är som sommaren då minnet sviker en. Inte ska du be om ursäkt för det min vän! Man har ju lite annat att göra också! men du är så väl värd dessa två du får här, så titta in till mig och hämta dem!
ha en härlig dag!
Kramizar från Lene

Pernilla sa...

Tack så väldigt mycket för dessa två awarder. Du är värd dom också.

Campingen vi är på heter Ragnerudssöns camping och ligger i Dalsland vid Högsäter. Det händer inte så mycket där, men när det händer något så är det speciellt.

Kram Pernilla.

Camilla sa...

Tack snälla för awarderna, det värmer. Visst är den med nallen supergullig!
Man behöver lata sig på sommaren så man orkar med hösten och vintern, har inte heller scrappat så mkt på sistonde, men man behöver göra lite uppehåll då och då så att man blir sugen på att scrappa igen annars tröttnar man nog och det blir tråkigt i längden.
Ha det gott
kramar
camilla

Karina sa...

Hej min vän
Jag är så glad och tacksam för min award. TACK.
Hoppas att allt är bra med er. Här letar vi 50-tals bilar så att ögonen snart blöder ;O)
Hinner inte mer nu. För höra av mig en annan dag
Kramar Karina

Anonym sa...

Hej min vän! TACK för de otroligt fina och söta awarderna!!! Förlåt att jag inte såg dem förrän nu! De gläder mig och värmer mitt hjärta oerhört och får mig att känna mig lite piggare och gladare än jag gjort de senaste dagarna!
Ska lägga ut dem hos mig så fort jag fått lite ork tillbaka att sitta en längre stund vid datorn.
Sköt om dig vännen och hoppas du får vara så frisk det går och få njuta av sommardagarna!

Många varma kramar från din vän Susanne!

Anonym sa...

Hej gumman! Tack än en gång för de fina awarderna! Tack också för dina värmande och uppmuntrande ord nu när jag var sjuk!

Naturligtvis så får du de båda awarderna tillbaka av mig då jag tycker att du verkligen förtjänar dem vännen! Om du vill så finns de att hämta hos mig, fast nu så har du ju dem redan förstås.

Hoppas allt är väl med dig och att du mår bra och hoppas att jag ej hann smitta dig med lunginflammationen! Håller tummarna hårt!!!

Bautakramar från Sussie!