måndag 27 juli 2009

2 KAOS awarder och andra gåvor!


Tusen tusen TACK snälla, söta, rara Lene vad du är goo och snäll mot mej!! Som ger mej en sån jättefin KAOS award!! Jag blev verkligen superglad!! :D Bilden har jag norpat från Lenes blogg då den inte har kommit i min postlåda ännu.

Jag fick den med denna motivering:
Den tredje nominerade är min vän Lena B E
Med motiveringen:
Du är en jättegod vän, du tänker på andra, du är generös.
Du har under den tiden jag känt dig utvecklats som kortmakare.
Du gör de mest underbara swapkort!


Detta är KAOS

KAOSens skapare är ingen mindre än Yoli
KAOS är (Kreativa Artister med Otrolig Skaparglädje)
En levande logga som sänds till någon man uppskattar.
Men istället för att ha den digitalt, så skapar man
riktiga scrapverk och skickar dessa vidare.
Den som får, ska i sin tur skicka vidare
egengjorda KAOS-awards till dem de uppskattar.
Awarden heter ju som sagt KAOS oavsett vem som gjort dem.
Och på dessa ska ens egen stil, eller specialiteter finnas med.
Varje KAOS-award innehåller:
Titel: KAOS - Kreativa Artister med Otrolig Skaparglädje.
Skaparens eget namn.
Storlek: 10x15cm
Sedan ska man ju givetvis fota/scanna awarden
och blogga om den också.
På så vis blir ju awarden ett digitalt minne,
men också något man kan fysiskt spara och titta på.
I bloggen utser man också nästkommande
TRE KAOS-vinnare.
Kanske skriva en liten förklaring om varför dessa fått awarden,
eller bara lämna länk till dem.


Dessutom så kom allt detta med posten idag, TJOHO! vad jätteglad jag blev. :D Tusen tusen TACK snälla, söta, rara Lena vad du är goo och snäll mot mej!! Både ett jättefint kort, en jättefin KAOS award och en massa uppstämplade motiv.


Först som ni ser så visar jag KAOS awarden. Visst är den vacker!!

Den här fick jag med denna motivering:
Den andra är till Lena E
En annan vän jag funnit genom bloggen. Hennes skapelser är mycket vackra och hon lämnar alltid så trevliga och uppmuntrande kommentarer. Ja, en go vän är du! Så gillar du ju blått med och det är inte helt fel! ”ler”



Sen kortets framsida. Visst är det superfint!!


Och kortets baksida. Baksidan är minst lika fin den!!


Sist men inte minst allt det uppstämplade. Jättefina motiv!!

Tusen TACK för allt mina vänner! Nu måste jag fundera på vilka som ska få KAOS awarderna av mig och hur jag ska lyckas göra dom! Och det blir absolut inte lätt ska ni veta!!
Free Signature Generator

Free Signature Generator

5 kommentarer:

Anonym sa...

Hej min goaste vän! Jättestort GRATTIS till dina KAOS awarder, dem är du verkligen värd 1000 gånger om!!!
Vilket fint kort du fått och så mycket fint uppstämplat, tänk att det finns så snälla och rara människor! :-)
Hoppas resan till S-vall och Birsta gick bra trots det trista vädret! Vad kul att du hittade lite grejer på Panduro, hoppas att de fortfarande hade rean kvar. Hoppas oxå att det gick bra trots värken!
Saknar dig gumman, det var såååå himla kul när vi träffades!!!
Har ännu inte kommit på Annika's nickname, men jag ska leta i mina gömmor, har för mig att jag skrev upp det nånstans. Tack för länken till hennes ställe! :-)
Hoppas du haft en underbar dag med varmt och vackert väder precis som här och att du får en lika underbar kväll!
Hur är det med Kitty och Freddy, är de friska nu? Än så länge inget på vovvarna iaf. och jag tror inte de blir sjuka heller, som tur är.

1000 & 1000 kramar från din vän Susanne!

Lena sa...

Hej Lena!
Ser att du blivit ordentligt uppvaktad idag, roligt! Du behöver inte känna något tvång att du måste skicka KAOS awarden vidare. Det ska vara roligt och inget tvång. Så gör som du känner för. Du är i alla fall värd alla du fått, så go och rar som du är. Hoppas allt är bra med er där uppe i "norr". Här är det sig likt med regn och rusk. Idag har jag börjat på terapin igen, så nu måste man komma igång med vardagsrutinerna igen. Ha det gott vännen. Kram från Lena

Busan sa...

Stort GRATTIS till dina KAOS awarder - du är så väl värd dem!!!! Och så fina de är!!! Blir alldeles mållös... så fint allt du fått.
Grattis-kramar Busan

Kamilla sa...

STOOORT grattis till dina KAOS:ar :D du är värd dem flera gånger om!!
Kram kram

Lilla Pyssel Inger sa...

GRATTIS GRATTIS OCH GRATTIS TILL DIG MIN VÄN ÄR SÅ GLAD ATT DU HAR FÅTT SÅ FINA KAOS AWARDS JAG ISTÄMMER HELT MED DOM ANDRA DET ÄR DU VÄRD 1000 GÅNGER OM:) Jag är mycket lycklig lottad jag med för jag har fått en KAOS awards av Lene jag med och är så himla GLAD och STOLT:) Tack också för dina fina ord och din omtänke som du lämnat hos mig du är en riktig god och fin vän och är så tacksam för att jag fått möjligheten att lära känna dig:) Det känns bättre nu tack snälla, har fått tid för mig själv och fått landat å det har hjälpt mycket!
I bland är livet så att det blir för mycket då får man ta en paus och ta igen sig å sen är det bara att tuffa på igen. Njut av alla fina ord och dina fina vackra awards min vän och ha en TOPPEN dag. Massor med hälsningar och kramis från lilla vännen pyssel Inger:)