tisdag 28 juli 2009

Ännu fler Awarder

Jag har fått ytterligare 2 Awarder av snälla Lene!
Tusen, tusen TACK igen Lene för dessa båda awarder, jag är verkligen glad och stolt för att jag fått dessa av dig. Du är alldeles för snäll mot mig min goa, snälla, rara vän! :)

Visst är denna jättegullig!! :)

Denna är så himla fin tycker jag!!

Så ska jag då ge dessa vidare till 12 st! Med motiveringen att jag gillar din blogg väldigt mycket & att du är en jätteduktig scrappare!!
Så jag ger dessa till:

Camilla Holm
Karina
Lena
Pernilla M
Busan
Sussie
Pernilla "Pernol"
Lisan
Erica
Kamillas krypin på nätet
Nettan Scrapbooking4you
Inger

Ha en härlig dag mina vänner!

Free Signature Generator

Free Signature Generator

18 kommentarer:

Busan sa...

Tack snälla goa Lena för awarderna!!! Jag blir så glad och rörd och... tack!!! Stort GRATTIS till dig också för dina och jag förstår Lene som gav dig dem... du är jätteduktig!!!
Blev också så glad att du gillade den broderade-tavlan som jag gjort. Är något år sedan den blev klar och nu samlar jag tålamod och ork att göra klar en mindre tavla till min man som jag började på för något år sedan. Den har bara blivit liggande så jag ska försöka ta tag i den här i höst jämte scrappandet.
Tack snälla än en gång för awarderna!!! Blir också så stolt och glad!!! :)
Grattis-kramar och tack-kramar till dig!!!

Kamilla sa...

Nämen ooOOoooOo så glad du gör mig, jag kom just in från att ha målat vårt nyss brädfodrade hus och så läser jag att jag fått 2 underbara awarder!!!
ÅÅå så glad jag blev!
Tusen, tusen kramar!!!

Lena sa...

Tack,tack Lena...man blir både stolt och glad. Även solen har varit glad i em här. Sommarkram till dig. Lena

Karina sa...

Tack snälla Lena. Hoppas att din dag varit bra för det har min.
Många Kramar Karina

Anonym sa...

Tack min goaste vän för de fina awarderna!!! Blev jätteglad, ja, rakt rörd när jag såg att du hade gett mig dem! Fyra awarder på två dagar av dig min vän, det är rekord! Fattar inte att jag är värd dom... Tack än en gång min vän, känner mig enormt hedrad av att ha fått dem av dig!
Hoppas din dag har varit bra och att du haft sol idag! Synd bara att K hade slut på sin semester. Har gjort färdigt swapkorten idag så de går med posten imorrn.
Många varma kramar från din vän Susanne

Pernol sa...

Tack så hjärtligt, gumman för alla dessa awarder!!! Jag blir såååå glad varje gång! Jag är så glad att du är min vän!
Igår kväll bakade jag dina supergoda tekakor! Mums!!! Tack för att du la ut receptet!

Massor av kramar från din vän Pernilla

Lilla Pyssel Inger sa...

DU ÄR JO FÖR GOD Lena TUSEN TUSEN TACK för dom fina awarden vad du är SNÄLL:) Ett JÄTTESTORT GRATTIS TILL DIG OCKSÅ SOM FÅTT DESSA FINA AWARDS DOM ÄR DU VERKLIGEN VÄRDA PASSA PÅ OCH NJUT:)Du skriver så mycket fint till mig och jag blir så himla GLAD vill att du ska veta att det betyder jättemycket:) Vad trevligt att du tyckte om den nya väskan vi får se hur det går med tävlingen. Den är inte det viktigaste det viktigaste för mig är att den som ska få väskan tycker om och gillar den det är det som räknas för mig:) Önskar dig en underbar dag, var rädd om dig goa underbara vän:) Kramis i massor från lilla vännen pyssel Inger:)

Erica sa...

Tusen tack igen. Blir lika glad varje gång jag får en award.

Ett stort Grattis till dig med som har fått. De är du värd.

Hoppas allt är bra.

Kramar Erica

Pernol sa...

Glömde ju och säga: Grattis till KAOS awarderna!!!

kjaaaaam Pernilla

Anonym sa...

Hej Lena!
Är in på din blogg för första gången. Vilka underbara skapelser!! Jag kan förstå varför du får alla dessa award´s. Det blir många fler besök här i framtiden.
MVH//Kristina från Piteå

Pernilla sa...

Tack så jättemycket för alla awarderna du ger mig.
Du är även värd att få dom efter allt du skriver hos mig och även ditt skapande. Grattis även till KAOS:en.

Kram Pernilla.

Busan sa...

Hej vännen! Blev så glad för din kommentar - jag hade inte själv tänkt på att det mönsterpappert ser ut lite som tyg - men det har du alldeles rätt i!!! Tyckte själv kortet blev ännu finare när jag såg det du sett. :) Och vill du ha uppstämplat den stämplen du inte hade själv som fanns inuti kortet så gör jag gärna det till dig. Har bara akvarell-papper men vattenfast stämpeldyna så om det är okej och du vill ha så bara hojta!!! :)
Hoppas du har en riktigt trevlig helg!!!
Sommar-kramar Busan

Lilla Pyssel Inger sa...

Hej på dig Lena:) Ville önska dig en underbar söndag och hoppas att allt är bara bra med dig:) Har haft en härlig stund ute på sjön men fick åka hem tidigare en planerat då det blev dåligt väder tyvärr! Massor med hälsningar och bamse kramar från lilla vännen Inger:)

Anonym sa...

Tack så mycket för awarderna du gett mig rara du :)
Jag ska ta och lägga upp detta i bloggen.
Ha det så bra.
Kramar Anette
www.scrapbooking4you.se

Camilla sa...

Tack snälla för awardsen,vad glad jag blir!
Nu är det slut på semestern, fattar bara inte vad tiden tar vägen... när man var liten var ju en timme milslång :p Men jag ska bara jobba i 4 veckor sen blir det studierna som gäller :D
Ha det gott och nu lär sommarvärmen komma för jag ska jobba och det slår aldrig fel, lol.
Kramar
Camilla

Anonym sa...

Hej min goa vän! Hoppas din helg har varit underbar med fint väder! Hoppas oxå att du haft ork att pyssla lite! :-)
Kom hem en dag tidigare från minisemestern i Umeå då gubben fick ryggskott och magbesvär efter att ha provsmakat en vanlig glass av Elin, kanske inte så lysande när man inte är hemma, suck.
Orkade aldrig gå in på mässan så när de andra var där så passade jag på att färglägga några paintable´s papper med promarkers, var jättekul! Första gången jag använder dem på det sättet och det var jättekul. Anders hade en kompis med sig som är en jätterolig kille men ack så surrig och högljudd så jag är ganska slut i huvet nu. ;-) Men roligt har vi haft trots omständigheterna och regn på fredagen, men då var vi på shoppingrunda inne i stan så det gjorde inte så mycket.

En stor kram till dig trollvännen från Susanne!

Karina sa...

Hej vännen
Hoppas allt är bra med dig och din sambo. Här är allt bra. Vi letar 50-tals bil så in i hundan nu. Var och tittade på en i helgen, men han som ägde den hade redigerat bilderna på Blocket så att inte bulor och skavanker syntes. Varför? Ja, han hade ju inget ut av det för vi blev lite arga och såklart blev det ingen affär. Vi ska titta på en Cadillac -59 ikväll. Jag hoppas att den är fin jag vill verkligen ha en sådan bil NU. Min man hade en Cadillac innan han träffade mig och han är väldigt glad för dom.
Jag har precis gjort färdigt mitt andra KAOS kort. Tycker inte det är så svårt att få till dom men jag har stora problem vem jag ska ge dom till. Jag tror att jag ska försöka ge dom till tre som inte har fått något. Jag vill ju ge till alla men det går ju inte;O)
Jag har glömt vilket datum du satte på swapen. Du kan väl hojta när du hinner. Jag längtar så efter dom. Tog fram lådan med dom vi har swapat innan och njöt av dom igår. Nu längtar jag efter nya.
Ha en fortsatt bra dag. Kramar Karina

Lisan sa...

Hejsan,
Tack snälla goa du. Tänk att jag har missat denna...var nog under min semester. Satt o kollade på min hemsida o hittade detta..Ja dagen kunde inte börja bättre. Först ett mail om nya swap från dig o sen denna awarden. Tusen tack. Kram Lisan