torsdag 22 juli 2010

Tusen tack kära Pernol

Åh så glad jag blev när vi tog in posten på tisdan, för bland allt det andra så fanns denna jättefina mapp där! :) Ni kan tro jag blev jätteglad att hitta detta roliga brev bland mina och gubbens räkningar som kom. Mappen är fylld med en massa superfina stämpelmotiv som jag blev så glad över att få!! ☺

När mappen kom så var det en jättefint knuten rosett på den men tyvärr var jag för nyfiken på innehållet så jag öppnade den genast och sen lyckades jag inte få till rosetten igen så efter ett antal försök gav jag upp. ;)

Tusen tusen tack min kära vän Pernilla! Jag blev så glad för allt som du skickade till mig!! ☺

Se själva vad fin denna mappen är...



Ha det så jättebra alla! ☺

7 kommentarer:

Busan sa...

Oooh - mappen är helt fantastisk!!! Vilka härliga färger och så snygga papper. Hoppas du kan vila och mysa mycket till detta nu massor så du får vara så bra du bara kan sen. Håller alla tummar, tassar och tår för att det blir toppen.*hjärta*
Här öser regnet ner idag men det är inte lovat åska i alla fall. Är mysigt med sådana här sommar-regn... och jag ska se vad jag kan pyssla med lite här idag. Sämre kan man ha det... hi hi... Lyckades göra klart ett födelsedagskort jag börjat på till en karl igårkväll och jag tror att det blev bra. Ska ta foto sen och visa på bloggen för att förhoppningsvis få höra vad du tycker... men du hade ju frågat en manlig bekant om det gick för sig att ha blommor på kort till karlar och om jag minns rätt gick det bra i alla fall. :)
Var rädd om dig och ha det så bra du bara kan!!!
Massor med sommar-kramar
Busan
PS. Har ännu inte öppnat brevet men tror jag ska göra det idag!!! :)

Unknown sa...

Åhh så fin mapp du fått, vad roligt. Tänk så gulliga alla i bloggvärden är, omtänksamma och vill sprida lite glädje. Ja sånt tycker jag om :) ni är för söööta :p
Kikade in en liten sväng ovh ville säga HEJ..och må så gott..'
Kram kram

Mia sa...

Nämen vilken fin present du fått! Gillar kortet i förra inlägget jättemycket! Härliga sommriga färger med mycket blommor! Kram

Busan sa...

Hej vännen och TUSEN TUSEN TACK FÖR DET UNDERBARA KORTET!!! Det är så somrigt och så vackert och du har färglagt så sött... ja, som du förstår kunde jag inte hålla mig längre och öppnade det igårkväll. Du är så duktig och snäll och omtänksam så orden räcker inte till... skickar massor med kramar till dig och lovar ta foto och visa på bloggen snart så fler kan njuta av det. *hjärta* Och jag som nu för tiden gillar rosa... ja, jag är så SUPERGLAD!!! :D Och ska bli så kul att pyssla med det fina du skickade med... är så glad att jag ÄNTLIGEN kommit igång att använda det jag fått av dig för det är så mycket fint. *hjärta*
Hoppas du har det så bra du bara kan idag och önskar dig en trevlig helg!!! Här är mulet och min rygg vill inte riktigt som jag vill idag så blir lugnt här. Passar bra med sådant här väder då!!! ;) Hoppas på en pysselstund här senare idag och har börjat måla lite julmotiv igen... av de stämplarna jag vann hos dig - de är så roliga att färglägga... jag är så tacksam och du sprider så mycket glädje till mig... tack för att du finns och ha det så bra du bara kan och pyssla lugnt!!!
Massor med STORA TACK-KRAMAR och sommar-kramar
Busan

Unknown sa...

Jaa du Lena du är en underbar vän och glädjespridare *love* vill tacka dig så mycket för det enormt fina kort som jag fick av dig, och dess innehåll Tack Tack.
Framsidan var såå fin i dessa färger, sen gillade jag den blå bakrunden, har du stansat den? Ja det var helt fantastiskt :)
Ha nu en trevlig helg, och var rädd om dig / Kram kram

Lena sa...

Hejsan Lena!
Åh, vilken fin mapp du har fått. Förstår du blev glad över den. Det är så roligt med post! Vill önska dig en bra söndag. Här öser regnet ner och det blåser så. Liknar höst! Kram från Lena

Lilla Pyssel Inger sa...

ÅÅÅÅ vad roligt och jag förstår mycket väl att du blev super glad mappen är helt underbar:)
Nu är det så att du är himla duktig på att sprida glädje och ord som vi alla uppskattar och blir så glada för så inte konstigt att du får tillbaka:)
Ja kortet från vår underbara Lena som jag fick var så himla underbart att jag var tvungen att lifta det! Hoppas att hon tycker att det var okej!
Å SJÄLVKLART så blev jag JÄTTE GLAD för kortet som jag fick av dig det var så somrigt och fint:)
Jag har haft lite problem med att jag varit matt, trött och ork lös så var hos farbror doktorn i fredags. Fick reda på att jag hade Kalcium brist, Protein brist, Järn brist och lågt blodtryck så nu är mysteriet löst! Har fått en massa vitaminer och andra piller som ska göra mig pigg och glad igen så jag väntar och hoppas:)
Under tiden så blir det att vila ta det lugnt och återhämta sig, om jag orkar så blir det en tur i väg med båten denna veckan också!
Vilken bra deal du och Lene vännen gör inte tokigt då löser det sig jättebra för alla ha ha ha:)
Ha en underbar måndag och vecka och var rädd om dig, kramar i massor från lilla vännen Inger:)