söndag 21 december 2008

Väckarklocka och busiga Freddy!

Här behöver man minsan ingen väckarklocka! Imorse vart jag helt abrupt väckt av att Freddy klöste och bet mig i fötterna, varpå jag vrålade AJ GE F-N I MINA FÖTTER!
Det gör ju så innevassen ont med hans vassa tänder & klor. När jag gömde mina fossingar under täcket så flög han på sin syrra varpå hos fräste för glatta livet, & sen var det Kjells tur att få sig en omgång. Här går det minsan aldrig att få ha sovmorgon! Hm... Det är bara att knata upp och släppa ut dom så man får dricka kaffe i lugn & ro, att gå å lägga sig igen är inte att tänka på för dom kommer in för en matbit efter en liten stund. Ja, ja... Så är det att ha kissekatter!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Visst är det underbart med katter ;). Har själv en gammal och förnäm herre samt ett litet trassel som springer runt och bär bollar och river julgranen.

Pernol sa...

Katter är ju så läckra! Min Chiqita brukar väcka mig genom att trampa på min mage. Ha, ha! Jag har inte satt upp julgranen än. Ifjol rev hon ner den så att en ängel halshöggs. Hon är för busig!

Anonym sa...

Det kanske inte ær så himla kul just dær och då nær katten bråkar men dom ær jo så søta och fina så man førlåter dom nog rett så fort endå:) Du hade hælsat på mig igen vad roligt och tack snælla før dina gulliga kommentarer. Kommer tyværr inte i håg vært papperet kom i från då jag haft det jættelænge men du hittar en mall och bildbeskrivning på hur du gør en presentpåse under kategorier presentpåsar i min høgre sida på min blogg! Lycka till och ha en underbar juletid:) Hælsningar och kramar från lilla pyssel Inger som ær just nu i Norge

Anonym sa...

Om du blir lite førvånad øver mitt papper svar så svarade jag till fel Lena på det så gløm det ha ha ha i bland blir man lite små førvirrad:) Kramizar från lilla pyssel Inger