onsdag 17 december 2008

Snö och tö... & Joel.


Å vilket tråkigt väder det är idag, grått och trist. Drygt 2 grader varmt & naturligtvis töväder. Hm... Snön som vi fått krymper ihop mer och mer det är så tråkigt! Jag vill inte ha en grön jul i år igen, det har vi haft flera år nu och det är så trist att titta ut på en grön gräsmatta. Nä fy, tacka vet jag vita jular och helst ska det snöa så där vackert ni vet, så där som man ser på tecknade filmer bl.a.
I övrigt så är jag väl inte speciellt förtjust i snö, i alla fall inte om det blir för mycket men halka tycker jag ännu sämre om så det så... Det är så synd vi som hade ett så vackert landskap här nu. Tyvärr kan man ju inte göra något åt vädret, det är som det är. Men nog om detta! Igår fick jag fika-främmande, en riktigt liten goklimp! En liten kille på 2 månader, hans mamma och hans farmor. Det var roligt att dom kom så man fick sällskap vid fikat. Visst är han söt lille Joel?

2 kommentarer:

Anonym sa...

Han är ju helt gudomligt söt den lille killen Joel.
Kram Nettan

Anonym sa...

Kikar också in på en liten titt...fin fin liten Joel måste jag säga!! :)

Tack för titten!

// Linalotta