måndag 29 december 2008

Decembertävling hos Nettan.


Detta är mitt tävlingsbidrag hos Nettans scrapbooking4you, denna månaden gällde det att skapa efter hennes skiss. Jag har använt tre olika papper från Best Creation, mina absoluta favoriter bland alla papper som finns, de kommer från Nettans butik. Blommor från bl.a. You do & Prima, dessutom några embossade blommor, också från Nettans butik. Pärlor och alfabet från panduro. Sen använde jag lite stickles på blommorna från Nettans igen. Tagsen har jag gjort av spillbitar från panduro. Det ena papperet och tagsen är chalkade i silver. Det var visst allt.

1 kommentar:

Anonym sa...

Superfin, vad flitig du är! =) Tack för att just du är en hängiven besökare som beundrar mina verk! Du ska veta att det värmer massor! =) Grattis i efterskott!

Ha en god fortsättning, kramar!