måndag 26 april 2010

Födelsedagskort 1

Hej på er! Ja då var det en ny vecka igen en helg går så fort, jag kan berätta att jag har njutit så av att få pyssla nästan hela helgen, jättekul har det varit. Jag har fått några kort klara och dom är nästan som ett litet minialbum med många sidor och även några gömmor. Nu ska dom bara fotas så kan dom postas sen. Nog om detta, dom kommer senare någongång.

Förrutom alla vackra kort jag fick förra veckan, så kom även ett kuvert från min kära vän Lene med helt otroligt fina utstansade bårder. Jag har tyvärr inget foto på dom men dom kommer ut här i bloggen sen när jag har satt dom på nåt kort.
Tusen tusen tack Lene vännen! :)

Denna vecka har jag tänkt visa er tre kort jag gjorde till mina vänner som hade födelsedag i februari, ja jag vet att jag ligger lååååångt efter med att visa dessa, men jag har helt glömt bort dom. Bättre sent än aldrig, eller hur?

Hur som helst detta kort gjorde jag till min vän Pernilla.M, hon fick fram det till sin födelsedag i alla fall och det var ju det viktigaste.
Ett kort med mycket blommor och bling är det. Det gillar ju jag som ni vet. ;)
Stämpeln på insidan kommer från Karlssons scrapperi, den vann jag där innan jul tror jag det var. Tack för den Jenny! :) Om ni scrollar ner lite och tittar i min sidebar så finns en länk där till Jennys butik, kika in där vet jag, hon har många egna stämplar i sitt sortiment.
Ser ni fjädern som skymtar på insidan? den fick jag en blogg vän i julklapp, sen har jag fått några brads som jag använt på detta kort och även de runda blingcirklarna, blingfjärilarna och bladen som är på insidan.
Tusen tusen tack för allt detta mina vänner! :)

Framsidan

Del av insidan

Dom andra två korten får ni se senare i veckan. Ha en trevlig början på veckan!


7 kommentarer:

Lena sa...

Här får man se de mest fantastiska kort. Dessa insidor gör mig svimfärdig....dom är bedårande. Snart så korar jag dig till insidornas drottning. Fin titel va!!!! Nu ser man bara fram mot att få se mer! Ha det gott vännen. Kram Lena♥

LenA sa...

Så vackert kort och vilket jobb att göra lika fint både på in och utsidan, superfint!
Håller med Lena J, nu vill man bara se mer!
Kram, Lena

Catharina sa...

Oj vilket jobb du lagt ner på det här kortet.Alla dessa blommor.Jag packade din order idag.Visst har nettan fått hem massa snygga promarkerpennor.Ska själv också köpa fler.Det är en farlig arbetsplats att jobba på det där för det blir ju så dyrt.fast det är ju underbart roligt också.Så jag är otroligt tacksam att jag får vara där.Nä nu blir det sängen ,ska ju orka upp till jobbet imorgon också=)
Kram Catharina

Anonym sa...

Oj vännen, vilket vackert, blingit och blommigt kort du gjort! Gillar det jättemycket då jag oxå gillar bling i massor! Insidorna blir som sagt bara vackrare och vackrare!
Tycker mig känna igen de små bladen på insidan och blingfjärilarna. ;-)

Hoppas du får en solig och fin dag!

BAUTAKRAM Susanne

Anonym sa...

Hej vännen!

Hoppas att allt är fint hos dig, men du verkar vara på topp! =) Här är det som vanligt uppförsbacke,med många tårar vissa dagar men ändå mycket glädje & humor. Jag tror att så länge man kan se lycka & ha lite humor kvar så är inte hoppet ute! Sen kan jag väl säga att i vissa saker som händer mig kan jag varken se lycka eller humor.

Men jag tror att du förstår hur jag menar, så mycket jag skulle vilja berätta för dig då du är en så gullig & varm människa så jag tror att jag slänger iväg ett mejl istället! =)

Jag har lite nytt i min blogg du kan kika på så länge.

Många soliga vårkramar Ulrica

Inger Harding sa...

Så nydelig kort du har gjort Lena!!!
Vakkert pyntet!!
Så fint du har gjort det i din blogg også med ny layout, virkelig lekkert! :o)
Ha en fortsatt fin vårdag!

♥ klem, Inger

Pernol sa...

Så fint kort! Både på utsidan och insidan!

Nu ser jag fram emot att se de andra två.

kramis Pernilla