måndag 25 juli 2011

Nytt kanonerbjudande hos Altheas mix


FRAKTFRITT!

Gäller ej Maja Design, enfärgad cardstock kan ej heller kombineras med rabattkoder!

25-31 juli

Så långt lagret räcker och endast varor i lager.

MISSA INTE heller "Sommarfynd" i kategorin "Nyheter & Erbjudanden", fylls ständigt på med nytt.

Välkommen med din order!


Julkortsutmaningen i full gång! http://www.altheasmix.blogspot.com/
DT´s har utmaningar med vinster - kika in hos dom!
Just nu hos Annelie, missa inte den.
Nästa månad är det jag som har en utmaning missa inte den, startar måndagen den 1 augusti och jag hoppas att du vill vara med. :-)

Idag strular blogger med mig, jag får inte till inlägget som jag vill utan raderna blir utan mellanrum,
jag ber om ursäkt för detta med jag kan inte göra något åt det.
Hoppas du har en fin vecka! :-)

Inga kommentarer: