fredag 1 april 2011

Påskkort och en vinst

Här är resten av dom påskkort som jag gjort hittills i år, nu måste jag gå igenom och se om jag ska göra fler eller om det räcker så här. Jag har något klart eller nästan klart sen förra året också, så jag borde klara mig nu. Det blir inte så mycket mer skrivet just nu för jag har en väldig värk i mina armar,
naturligtvis är det värst i den högra som vanligt, grrr.  
Ni får se på korten istället.

Detta kort tävlade jag med hos Snojbi

Dessa 2 kort tävlade jag med hos Smuulan


 Detta kort tävlar jag just nu med hos Inas,
gå gärna in där och rösta på det bidrag du tycker är finast.
Det kan du göra i en vecka från och med idag. 

Tusen tack till er alla som röstade på mig där förra månaden, (feb) tack vare er så vann jag
150:- att handla för, JIPPIE!! :-)

Detta enkla och snabba kort tävlar jag med hos Nettan just nu.
Jag är så glad för idag får jag träffa henne igen, hon och hennes man kommer in till mig och fikar då dom är på väg söderut. Jippie!! :-)

 Detta kort tävlade jag med hos Pojjo

Och detta tävlar jag inte alls med. ;-)
Det blev ett väldigt enkelt och snabbscrappat kort,
inte ville jag täcka över fjärilarna helt heller på det fina papperet. 

Än är det några dar kvar på mina utmaningar så du hinner kanske med något mer om du har lust. ;-)

Jag önskar dig en jättetrevlig helg! :-)´
Ha det bäst!


17 kommentarer:

Carina sa...

Fina kort.
Trevlig Helg
Carina

Carina sa...

Fina kort du har gjort! Själv gör jag aldrig påskkort av någon anledning... Hoppas värken blir bättre och att du får en bra helg! Här sitter jag och väntar på mitt helgbesök... ;o) Kramar till dig!!

smuulan sa...

Underbara kort, och grattis till vinsten! Vad tråkigt att du har värk, hoppas att det blir bättre snart!
Kramis

Lena sa...

Hejsan!
Wow, vad fina kort du har gjort. Kommer att glädja dom som får dessa påskhälsningar. Klart jag ska rösta..det är avklarat för denna dag. Återkommer med fler röster i morgon.
Tråkigt att du har sån värk. Krya på dig! Kram Lena

Annelie sa...

Oj vad mycket fina påskkort!
Jag måste fördela mina röster lite men du fick min röst igår, ditt kort är jättefint, Lycka till!
Ha en riktigt bra helg du med, hoppas värken ger med sig snart!!
Kram Annelie

Pernol sa...

Jättesnygga påskkort! Va flitig du har varit!

Du har fått min röst. :)

Lycka till i tävlingarna!
Trevlig helg!
kramis Pernilla

Maria sa...

Men grattis till vinsten Lena. Så många fina kort du gjort och tags. I lööööve tags.
Trevlig kväll.
/Maria

Lilla Pyssel Inger sa...

GRATTIS GRATTIS vännen till din vinst så kul för dig och är jätteglad för din skuld:)
Dina Påskkort är supersnygga och jag har röstat på ditt påsk kort som du har med i tävling nu:) Håller alla tummar och tår för dig:)

Jag har tilldelat dig en Award som finns att hämta på min blogg:)

Ha en jättetrevlig söndag och ha det bäst, massor med kramar från din lilla vän Inger:)

Åsa sa...

WOW vilka underbara kort... tycker om dem så allihop!!! ♥♥♥ Motiven är så söta och romantiska och du har framhävt dem så superfint... duktig du är!!!
Och GRATTIS till din vinst!!! ♥♥♥ Blev så glad att du vunnit när du gör så här mycket roligt för alla oss som kan vara med... och nu är det inte mer än någon timme kvar och du har fått in så många fina bidrag... är så roligt att titta på dem.
Hoppas så att värken ger sig snart igen i armen... visst är det så att det nästan alltid är mest i den man behöver mest. :( Men det går så fint att se på kortet att det bara är bra att du inte skrivit mer utan är rädd om dig så du blir bättre igen. ♥♥♥
Hoppas du snart får en mysig pysselstund igen och kryar på dig massor!!!
Massor med krya på dig-kramar
Busan

Lilla Pyssel Inger sa...

Hej och god morgon på dig bästa Lena vännen:)
TACK snälla vännen skärmaskinen blev jag superglad för fattar inte att jag hade en sådan tur:) Behövde verkligen en ny den gamla är liksom utsliten, undrar varför ha ha ha:)

Du får göra precis som du vill vännen med din Award den är till dig sen vad du vill göra det bestämmer du. Jag brukar inte heller lägga upp det på bloggen och sända vidare men kände att sedan jag fick den av hela fyra stk så fick det bli så denna gång:)
Så himla kul att man blir uppskattad på detta sätt och det värmer mycket och man vill jo inte göra någon ledsen och besviken på en heller!!!
Nu är tävlingen hos mig i gång så det är bara att titta in och se vad jag har hittat på hi hi hi:)
Jag hoppas att du orkar, kan, har lust, möjlighet och vill vara med:)

Hoppas att din måndag och vecka blir jättemysig och trevlig för dig:) Massor med kramar från din lilla vän Inger:)

Anonym sa...

Hej min goaste govän! Vilka underbart söta kort du gjort o i så fina färger som man blir glad av!
Stort GRATTIS till vinsten min vän!!! :) Så glad för din skull att du får handla lite skoj!
Naturligtvis så har jag varit inne o röstat på dig!
Jag förstår mycket väl att du har ont i armarna så som du jobbat vännen men hoppas att du snart får vila så du blir bättre.
Har oxå väldigt ont i armarna nu o får kramp i dem när jag skriver så nu orkar jag inte använda dem mer till att skriva, men det finns som tur är telefon, hehe... ;)
Längtar sååå tills vi kan ses snart igen när det blivit lite varmare ute o snön är borta!!!

Tack för att du la upp mitt bidrag i tävlingen vännen så jag kunde vara med!!! :) ♥

Ha en underbar dag o sköt om dig!
1000 bautakramar till dig från mig!♥

Lisan sa...

Ojojoj med påskkort du har gjort. Så många utmaningar det har varit med påsk tema. Skoj!
åller tummisarna för dig i kommande tävling. Jätte kul att du vann. Får försöka titta lite på dina fina påskkort och se om anfallet kan komma. Har så svårt att få till påskkort och nja ska jag vaära ärlig tror jag ionte det blir några i år, tyvärr. Kikar in här lite senare och ser hur det går i dina utmaningar. Är så nyfiken. Kramis från Lisan

Unknown sa...

Så mycket fina kort, ja du har inte legat på latsidan ;)
Tyvärr blev det inga bidrag för mig till dina utmaningar den här gången..men men det går fler tåg :)
Hoppas du har det bättre i dina armar idag / Kram kram

Katja/MezzaNotte sa...

jättefina kort!! Grattis till vinsten!

Kul!

Kram KATJA

Carina sa...

Jag har något im min blogg till dig... ;o)

pojjo sa...

Vilka ljuvliga kort du har gjort :D hoppas du är med i kristinas scrapbooking påsktävling nu i april. Du var ju en hejare på påskkort :D

Margareta sa...

Ååååh så ljuvligt fina påskkort du gjort! Förstår att du vinner tävlingar - grattis!
I din blogg finns mycket läckert att inspireras av! Återkommer gärna!