onsdag 2 mars 2011

Inkomna bidrag på mailen och länkar till bloggade bidrag

Inspireras av bilden

1. Smuulan
2. Lena J
4. Lindhas andra bidrag
5. Lene
6. Maria/Distressed Desserts
7. Lena Js andra bidrag
8. Lena Js tredje bidrag
9. Lena Js fjärde bidrag
10. Mezza Notte
11. Annelie
12. Snojbi
13. Lisan
14. Birgit
15. Mezza Nottes andra bidrag
16. Busan
17. Carinas kortochgott
18. Elin pysselochkort
19. Annelies andra bidrag
20. Lena Js femte bidrag
21. Smuulans andra bidrag
22. MezzaNottes tredje bidrag
23. Onkis
24. Catharina/ Cattis krypin
25. Camillas kreativa
26. Onkis andra bidrag
27. Lena As mailade bidrag I dag får Lena ut sina bilder på bloggen igen.
Men tråkigt nog så kan jag inte se det, så jag har bett henne maila fotot till mig idag också.
Kolla här vilken snygg ask hon altrat, så färglad och vacker den är, titta och njut...


28. Snojbis andra bidrag
29. Maria/Distressed Desserts andra bidrag
30. Lisa-Olsi
31. Gertrud
32. Lindhas tredje bidrag 



 Färg utmaningens Bidrag

1. Onkis
23. Birgit
27. Lisan
43. Lena As mailade bidrag Eftersom Lena av nån anledning inte får ut bilderna i sin egen blogg så mailade hon dom till mig, så att jag kan visa hennes jättefina kort här istället... så titta och njut av hennes underbart söta kort...



44. Paula
49. Sussie Mailade mig sitt bidrag i dag eftersom hon har något fel på datorn så hon inte kan lägga ut det i sin egen blogg. Därför får ni se hennes superfina kort kort här istället, så titta och njut... 


Inga kommentarer: