onsdag 21 juli 2010

“Say it with Flowers”

Jag tänker vara med i en rolig utmaning, "säg det med blommor", kan man annat än vara med? nää jag kan det inte. ;) den finns i denna nystartade utmaningsblogg, Wild Orchid Challenge och detta criss cross kort är mitt bidrag...

I´m join the callenge in Wild Orchid Challenge, a new blog for challenges, and this is my card...



ett extra kort att sticka i...
and a extra card to put inside...
The words on this stamp means "happiness is to have friends like you"

och detta är det hela...
and this is all...


Dom fina papperen finns i Inger Hardings freebies blogg, länk dit finns i min sidebar.

Sorry about my english! ;) Have a nice summer everybody! ☺
Ha en skön fortsättning på veckan & sommaren allihopa! ☺

6 kommentarer:

Busan sa...

Hej vännen! Vilket underbart somrigt kort du har gjort - så fina färger och allt!!! Ja, hoppas så att du vinner för du är så duktig!!!
Ville bara titta in och önska dig en bra dag. Är kvavt och molnigt här och jag har lyckats baka en sockerkaka... är så sällan jag bakar men var för dålig att ta mig till sjön så tänkte jag skulle göra något annat kul och då blev det baka istället. :) Är pysselsugen men behöver damma lite här... kan snart "bygga" något med allt damm som samlas här... hi hi...
Ha det så bra du bara kan idag och pyssla lugnt i sommar-värmen!
Massor med sommar-kramar
Busan

Lilla Pyssel Inger sa...

ETT JÄTTESTORT TACK FÖR DET UNDERBARA KORTET DU SENT TILL MIG JAG BLEV SÅ GLAD SÅ GLAD SKA DU VETA:)
Tänk att man har en sådan tur att ha sådana underbara vänner som du och andra som förgyller ens tillvaro:)JAG ÄR MYCKET LYCKLIGT LOTTAD:)
Tack snälla också för din kommentar om mina askar så kul att du tycker om:)
Jag har haft det helt underbart på sjön fast lite tokigt blev det när jag kom hem. Har varit så himla trött och ork lös man kanske försöker göra mera en vad man orkar med!
Men det var helt underbart att bara kunna hoppa i sjön från båten och med hela 20 värmegrader i vattnet är inte dumt:)
Jag håller med dig Inger Harding är så himla duktig och kreativ och vi har tur att hon delar med sig av sina skapelser till oss:)
Ha det så himla bra min vän och hoppas att du har det bra och mår bra:) Massor med kramar och tack igen för det underbara kortet som gjorde min dag i går:) Kramar kramar från lilla vännen Inger:)

Cattis sa...

Hej vännen :) Ett jättehärligt kort så somrigt och fint.
Håller mina tummar för att du vinner utmaningen. Stämpeln var ju jättesöt.
Hoppas du har det bra, här har det blivit lite svalare temperatur nu under kvällen, vi väntar ju in regn här om man ska tro på tidningarna. Men det kan ju behövas komma lite.
Ha det så gott och var rädd om dig / Kram kram

Erica sa...

Vilket härligt och underbart kort du skapat. Blommor kan man aldrig ha för mycket på ett kort :)

Lycka till i utmaningen!

Varma sommar kramar
Erica

Inger sa...

KJEMPELEKKERT kort Lena!!!
Nydelig motiv og flott pyntet!!
Så fint at du kunne bruke papirene :o)
Ha en fortsatt fin uke.

♥ klem, Inger

Bev sa...

What a beautiful card! The flowers are gorgeous. Thanks so much for joining our first WOC challenge x